|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Soms is't verschil miniem btw zjos wat vidn je van trouble Agency, heb zaterdag die derde demoCD gekregen, best wel te pruimen! wel ff Cyclone wegdenken Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
2 topics, 1 onderwerp: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=320 |
|
axamenta, dagorlad, ancient rites |
|
aborted No meat is sweater |
|
btw zjos wat vidn je van trouble Agency, heb zaterdag die derde demoCD gekregen, best wel te pruimen! wel ff Cyclone wegdenken ken 'k nie.... 'k Ben precies iet aan 't missen.. |
|
Aborted en Svartkrist vind ik te pruimen... de rest is niet echt veel, eigenlijk! |
|
quote: Inderdaad Man need not kneel before the angels, nor lie in death forever. But for the weekness of the feeble will... |
|
Kent iemand misschien de belgische band johnson tennis, zag ze een keer op een flyer staan ondvermelding Psychedelische Stoner? ik zou nl graag meer over deze band willen weten... And my marlboro light |
|
De Stijn van Cauter projecten zijn wel tof Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Hele vette band! Ze repeteerden een straat verder ne naar het schijnt gaat hun drummer terug beginnen! We zullen hem dadelijk eens aanspreken! Heerlijk technische death metal zoals Death. |
|
Lugubrum vind ik echt geweldig, heb sinds een paar dagen De Totem en dat is echt een wereld plaat. Vuig tot op het bot... Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Belgische blond=Raymond van het Groenewoud enne Jean marie Pfaff groep P,s.v Enthroned en ja-natuurlijk Lugubrum Boerske Bleck Metal-Winterstones heersch [Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 12-05-2003 19:46] |
|
AXAMENTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
Lugubrum Panchrysia Verder ben ik niet bekend met de belgische scene op de grotere (voor mij oninteressante) namen na. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
CYCLONE!!!!!!! |
|
Lugubrum blaast de stront onder je klompen vandaan!!!! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Ik vind CLOUSEAU nog al goed! I Find That I Am Not There... |
|
ashmolean vin ik erg gaaf!! verder ook wel oke: after all, oceans of sadness, prejudice en ancient rites |
|
Belgian asociality Life doesn't get much better than this! |
|
De enige belgische bands die nog op iets lijken zijn Axamenta, Oceans of Sadness en Manic Movement, en eventueel Mortifer, de rest is brol |
|
Ik val wellicht in herhaling maar toch: Iconoclasm (Marching Evil is een verdomd goed album dat steevast vergeten wordt)Indien iemand nog de eerste MCD zoekt, met de befaamde cover, ik heb er nog eentje op overschot om te traden Recentelijk: Nartvind met debuut op Painkiller Records (zie review op Vampire Magazine) De demo van Grimfaug is ook steengoed (beetje als Dark Medieval Times van Satyricon) Lugubrum (Vooral dan de split met Sudarium,de Totem en de split met Finsternis) En er zijn er zeker nog 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
Pantheïst! |
|
Aborted, enige wat ik ken van belgie "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Enthroned Ancient Rites Dagorlad (die laatste plaat is best lekker!) Channel Zero Aborted en natuurlijk Belgian Asociality (KOPPIJN MORGE, BLAAARRGGHHH ) Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |