|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Wie gaat er mee, wie gaat er mee ? [topictitel aangepast] [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 19-08-2008 17:45] Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
Beoordeel de boek inderdaad naar de kaft, zo hoort het Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
Heidevolk Nee ik pas ook. |
|
quote:ja je koopt de playboy toch ook niet als er een dik lelijk mokkel op de voorkant staat ? Fuck the world and fuck you |
|
Tyr is de hoofdact ^^ Nooit van gehoord? Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
quote: Tuurlijk! Het gaat toch om de artikels ? (A) Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
Alestorm is wel aardig... maar ja Heidevolk een vierde keer zien hoeft voor mij ook niet zo nodig... zaaddodende line-up iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Jawel, maar niet zo mijn ding verder. |
|
quote:neuh, ik ben niet zo van het lezen. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Niet? Je leek me er juist zon type voor Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
quote:nou, nee. Fuck the world and fuck you |
|
Niks mis met die line-up. Alestorm was tof op Wacken dit jaar. Hollenthon is gaaf (alleen jammer dat daar zo veel van band af komt). En Týr, Svartsot en Heidevolk heb ik dan nog nooit live gezien maar daarvan is de muziek zeker ook genietbaar. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Kijk, dat is nog eens een reactie. Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
quote: Lach je me nu uit? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Heidenvolk, zal dat stelletje larpers nimmer serieus nemen . Is het iemand trouwens wel eens opgevallen dat beide zangers verdacht veel als Andre van Duin klinken? [Dit bericht is gewijzigd door R. op 17-08-2008 23:12] |
|
quote: Natuurlik niet! Je bent de eerste die er positief over doet Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
quote:hehehe iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Hahaha |
|
Ok ok.. ik moest zelf ook wel een beetje lachen om dat flimpje! Maar ik kom niet voor heidevolk ik kom voor Hollenthon en Tyr.. Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
quote: Okay en laat ik het niet merken! Gelijk maar even dat Gwydion checken by the way, ben benieuwd of dat nog wat is. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Waar gaat dit topic nou precies over? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
neuken met 19 jarigen. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Wie er meegaan naar die bands zondag 26 Oktober in Arnhem Luxor Live. Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
quote: En over neuken met 19 jarigen Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
quote: Zet dat dan ook in je openingspost, doos. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Volgende pagina |