|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Oplossingen genoeg dus. En nou spelen jullie |
|
Zo maar eens die kant op |
|
quote:Volgens mij weet hij daar in de kroeg wel raad mee... |
|
...wanneer hij de bar niet in de fik steekt, that is... Bruce Banner |
|
Zo maar ff Tyr en Hollenthon checken. Ik ga er maar vanuit dat die wel als laatste spelen. Speelschema iemand?? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Tsja Gerald snapt het niet helemaal. Geeft niks verder. |
|
Misschien lukt het met een woodenshoefoot wel. Bruce Banner |
|
Gisteren deze bands in Lichtenfels gezien....beetje veel van hetzelfde allemaal en alleen Hollenthon kan ik zelf goed waarderen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hehe, toevallig nog een ELX backdrop in LIF zien liggen? 4x2,5m en wij raken dat ding alsnog kwijt. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 26-10-2008 16:14] Bruce Banner |
|
Nee, was ook TE zat om dat ding te kunnen herkennen hahaha. Lichtenfels en nuchter blijven is geen goede combinatie Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Te zat? Man, er staat übergroot ELEXORIEN op, meter of 4 breed en een meter hoog. XD Maar goed, hij zal er wel niet gelegen hebben. Bruce Banner |
|
Haha, weet je wel hoe zat wij waren? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Niet bovengemiddeld, hoor ik al wel. Bruce Banner |
|
Hahaha, onze eigen gemiddelde ja hehe. Helaas voel ik me door de drank wel nog steeds naar de klote trouwens. Word denk ik toch te oud voor die geintjes. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Je bent zo oud als je je voelt. Dus 's avonds 20, en 's ochtends 90. En nu verdwijn ik hier alweer met off-topic comments. Foei @ mezelf enzo. Bruce Banner |
|
quote: Ben benieuwd hoe het was; helaas had ik dit weekend veel werk waardoor ik ook al de Dutch Doom Days heb gemist (nou ja, op een enkele band na bij het ophalen van een van de logerende bands). Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Hollenthon en Svartsot waren goed. De rest kon me niet echt bekoren. Het geluid was ook niet al te best. En voor de 1e band moest de zaal al even ontruimd worden vanwege het brandalarm. Verder wel gezellig. |
|
Hollenthon was best gaaf. x veel ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Wat een super zaal! Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht |
|
Alestorm was er gaaf. Svartsot was wel ook wel tof, Tyr was naar mijn mening wederom niks en hollenthon was wel ok. En met gescheurde enkelbanden naar een concert gaan in niet gaaf. |
|
Ik heb maar 3 bands gezien. -Aangenaam verrast door Alestorm. -Hollenthon heerschte de pannen van het dak. -Tyr: Mwah, wel aardig maar daar blijft het voor mij bij. quote: Dikke +1. Vooral een enorm mooie zaal met ook nog eens vrij goed geluid. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 27-10-2008 16:07] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
|
|
Wat goed! Je hebt het groupiemeisje ook op de foto gezet! http://www.metalshots.com/2008/2008-10-26_Ragnarok_Arnhem/Ragnarok_0010.jpg [Dit bericht is gewijzigd door Pandora op 30-10-2008 20:07] |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina |