IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Tyr, Alestorm, Heidevolk, Hollenthon, Svartsot, Gwydion: zondag 26 Oktober, Arnhem, Luxor Vorige pagina | Volgende pagina
MeisjeMetal
Usericon van MeisjeMetal
Posted 23-08-2008 11:12 by MeisjeMetal Wijzig reactieProfiel van MeisjeMetalQuote dit berichthttp://www.blackbunny.nl/mo0n

quote:
Op 23 augustus 2008 11:10 schreef Aaaarco het volgende:
ik heb ze ook nog nooit gezien, kwam regelmatig in de goudvizhal en toch altijd netjes de heidepruts weten te ontwijken...

Ach..

Vind je ze echt zo waardeloos dan?

Ik vind dat nummer Wodan Heerst best gaaf :D

Bier, Metal en Bloemetjes!

Helnorsk
burn black
Usericon van Helnorsk
Posted 23-08-2008 11:18 by Helnorsk Wijzig reactieProfiel van HelnorskQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2008 11:12 schreef MeisjeMetal het volgende:
Ach..

Ik vind dat nummer Wodan Heerst best gaaf :D

nee hoor maar als je een paar jaar de merch voor ze hebt verkocht, en de zodoende ontiegelijk vaak hebt gezien ben je er op den duur wel klaar mee. Alhoewel ik ze nu 1.5 jaar denk ik niet gezien heb en me wel afvraag hoe de nieuwe nummers klinken.

Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 23-08-2008 11:25 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2008 11:12 schreef MeisjeMetal het volgende:
Ach..

ja

In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud

jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 23-08-2008 15:54 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Niet iedereen zal het leuke muziek vinden, maar gezien de 10 tot 20.000 man die ze trokken op summerbreeze om 12.00 s'ochtends en bakken merch die ze verkopen, doen ze toch iets goed

"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 24-08-2008 17:08 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2008 15:54 schreef jbassist het volgende:
Niet iedereen zal het leuke muziek vinden, maar gezien de 10 tot 20.000 man die ze trokken op summerbreeze om 12.00 s'ochtends en bakken merch die ze verkopen, doen ze toch iets goed
Blij dat ik vooraan stond. Beslist niet echt helemaal mijn ding, maar wél een toffe band.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 24-08-2008 17:30 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Is Tyr headliner? Ben ik iig mooi op tijd thuis...

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 24-08-2008 17:32 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Hehe idem, enkel Hollenthon is wel voldoende voor mij

Faustian Spirit of the Earth

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 24-08-2008 17:45 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Alestorm is anders ook best de moeite waard. Prima optreden op Graspop gezien, hoewel je er wel voor in de stemming moet zijn (lees: genoeg bloed in je alcohol hebben).

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 24-08-2008 17:48 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2008 17:45 schreef Y Draig Goch het volgende:
Alestorm is anders ook best de moeite waard. Prima optreden op Graspop gezien, hoewel je er wel voor in de stemming moet zijn (lees: genoeg bloed in je alcohol hebben).

Als ze op het podium de cd die ik ervan heb evenaren dan zijn ze meer dan goed.

Maar ja, valt ook precies in mijn straatje met muziek en daar staan niet zo heel veel huizen, dus kan begrijpen als mensen het niks vinden.

cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 24-08-2008 18:19 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2008 17:45 schreef Y Draig Goch het volgende:

Ja klopt, die neem ik er gerust bij dan

Faustian Spirit of the Earth

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 23-09-2008 20:35 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Aanwezig.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

MeisjeMetal
Usericon van MeisjeMetal
Posted 23-09-2008 20:40 by MeisjeMetal Wijzig reactieProfiel van MeisjeMetalQuote dit berichthttp://www.blackbunny.nl/mo0n

Ach I dont give shit ^^

Sfeertje is zowiezo leuk op een concert ^^ Als het echt diepe shit is heb ik altijd nog biertjes

Bier, Metal en Bloemetjes!

MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 23-09-2008 23:39 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Mwah, ik denk dat toch maar naar Bibelot ga dan. Dichterbij he

Mandylion
Usericon van Mandylion
Posted 25-09-2008 12:46 by Mandylion Wijzig reactieProfiel van MandylionQuote dit berichthttp://www.mandylion.nl  www.myspace.com/kimmandylion

Ik denk dat ik hier nog even over na ga denken; Heidevolk de afgelopen maanden al iets te vaak gezien en als ik ga, dan voor Hollenthon en Svartsot!

Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 23-10-2008 15:59 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

Heidevolk genoodzaakt af te zeggen voor Luxor, Arnhem 26-10

Uit nader onderzoek is gebleken dat Joost gedeeltelijk zijn enkelband heeft gescheurd, om deze reden is hij helaas niet in staat aanstaande zondag het strijdperk te betreden.

We verontschuldigen ons, maar verzekeren dat we onze vechtlust opsparen en met volle kracht zullen ontladen op de podia zo gauw Joost hersteld is!

Voor de duidelijkheid; alleen Heidevolk zegt af, de rest van de bands zullen gewoon spelen

Website MySpace

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 23-10-2008 20:17 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2008 15:59 schreef Grimnir het volgende:
Heidevolk genoodzaakt af te zeggen voor Luxor, Arnhem 26-10

Uit nader onderzoek is gebleken dat Joost gedeeltelijk zijn enkelband heeft gescheurd, om deze reden is hij helaas niet in staat aanstaande zondag het strijdperk te betreden.

We verontschuldigen ons, maar verzekeren dat we onze vechtlust opsparen en met volle kracht zullen ontladen op de podia zo gauw Joost hersteld is!

Voor de duidelijkheid; alleen Heidevolk zegt af, de rest van de bands zullen gewoon spelen

Website MySpace
Laat hem een barkruk aanschaffen. De bassist van Officum Triste heeft gespeeld met een gebroken pootje na een brommerschuiver.

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 23-10-2008 20:18]

Snark
Usericon van Snark
Posted 23-10-2008 20:23 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

volgens mij is joost de drummer/.... wat moet die nou met een barkruk...

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 24-10-2008 7:03 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2008 17:38 schreef lizard-king het volgende:
Hmm, mooi in de buurt dus een aardige gelegenheid om wat bieren te nuttigen. Svartsot wil ik wel es zien, heb wel wat leuk werk van ze. Tyr boeit niet; Heidevolk, ach...; Hollenthon gezien op Wacken maar dat hing toen van de samples aan elkaar, kijken wat ze nu doen..

Kortom;
c-ya there!

J

Hee dwaas. Stuur es effe wat foto´s van ons laatste drinkfestijn op

spelfout weggehaald...

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 24-10-2008 7:31 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 23 oktober 2008 20:23 schreef Snark het volgende:
volgens mij is joost de drummer/.... wat moet die nou met een barkruk...
Op zitten om zijn pootje rust te geven.

MR Klister
Usericon van MR Klister
Posted 24-10-2008 7:56 by MR Klister Wijzig reactieProfiel van MR KlisterQuote dit bericht

Waar halen bepaalde personen toch altijd die wijsheid vandaan dat bij Hollenthon alles van tape zou komen, alleen omdat R.Woning van de Aardschok dat in ieder liveverslag en zelfs de CD recensie herhaalt?

Voor de duidelijkheid: bij Hollenthon komen de keyboardsamples / koren en een enkele vrouwelijke zanglijn inderdaad van een laptop af omdat men niet het budget heeft om met 12 of meer muzikanten op tour te gaan. De rest (dus de drums / zang / bas en 2x gitaar) is 100% live.

Voor diegenen die het nog niet wisten: Cradle of Filth, Moonspell, Dimmu Borgir, Wintersun, Deathstars en vele anderen werken ook op die manier. Alleen staat er dan misschien naast het drumstel geen laptop maar wekt men met een zeer prijzig back-track systeem dat verdekt opgesteld staat. Vreemd genoeg hoor je daar nooit iemand over mekkeren op de fora.

Jammer van Heidevolk. Alestorm en Hollenthon waren in Leeuwarden de bands van de dag.

Tot zondag middag!

Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht

Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 24-10-2008 9:27 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

Tickets uitgeprint. (tenminste dat heeft mijn belg gedaan)

Dus Zondag zijn wij er.
Happy

Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 24-10-2008 10:53 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 24 oktober 2008 7:31 schreef Greycloak het volgende:
Op zitten om zijn pootje rust te geven.

Double bass met 1 voet. Knap.

quote:
Op 24 oktober 2008 9:27 schreef Pandora het volgende:
Tickets uitgeprint. (tenminste dat heeft mijn belg gedaan)

Moeiijk hè, namen van de personen van wie je houdt onthouden.

Bruce Banner

Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 24-10-2008 10:59 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

quote:
Op 23 oktober 2008 20:17 schreef Greycloak het volgende:
Laat hem een barkruk aanschaffen. De bassist van Officum Triste heeft gespeeld met een gebroken pootje na een brommerschuiver.

De drummer zit meestal al op een krukje helaas wordt het basdrum werk moeilijk om dat hij een enkelband heeft gescheurd en z'n andere enkel gekneusd heeft.

[Dit bericht is gewijzigd door Grimnir op 24-10-2008 11:00]

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 24-10-2008 11:15 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Dan kan er toch een roadie naast gaan zitten die de bassdrums doet?

spelfout weggehaald...

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 24-10-2008 11:16 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

quote:
Op 23 oktober 2008 20:17 schreef Greycloak het volgende:
Ja, maar zoals je wellicht weet zit er tussen die 2 bands dan ook een aardig tempo-verschil.

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com