|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Hier ben ik het dus mee eens !! Gewoon dingen vragen waar ze niet of geen antwoord op kunnen geven. Wiegen Meister ! |
|
Je had gelijk die oude kop onder water moeten duwen. Bazzio Attacks!!! |
|
idd veel mensen hebben commentaar op iets, en dan niet weten waarom. Als je er dan tegenin gaat willen ze ineens niet meer praten. zo. |
|
en natuurlijk snap ik dat mensen met bijzondere moedervlekken en wijnvlekken zo geboren zijn en iemand die zich laat tattooeren het zichzelf aandoet, maar toch If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: neej je moet vooral altijd netjes blijven, dan geef jij iig het goede voorbeeld! (anders had ze kunnen zeggen: dat tuig ook altijd met die tattoo's..) overigens vraag ik me af of ze dat ook tegen een vent had gezegd... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Heb je dr verzopen? |
|
Hebbie ook foto´s van je tattoo´s ??? Wiegen Meister ! |
|
Dikke zucht .. en altijd moeten er weer een christen zich mee bemoeien, laat die gasten aub eens de bek houden. |
|
quote: niet alleen christenen zeiken over tattoos geloof me, ik heb meer niet christelijken dan christelijke mensen die mij er toe dwingen er geen een te nemen (wak dus wel ga doen nu !!! ) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: ja, op mijn website... maar nu even niet (alles is under construction) If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
haha super tja zo zijn er veel mensen. " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
|
quote: hehe ze kunnen niet eens over theologische kwesties ouwehoeren, en het blijkt dat het doorgedrongen is in het dagelijkse leven. Volgens mij heet dat vlucht gedrag [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 09-03-2002 15:13] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Troost u-heb vandaag iets gelijkaardigs mogen horen over mijn kleren en humeur...hier een bloemlezing : 'Moet je nu altijd zwart dragen?' 'Je lijkt wel een stuk crapuul.' 'Waarom ben je zo onbeschoft tegen de mensen?'(btw,ja,ik ben onbeschoft geweest tegen een mens uit een winkel dat mijn lulijzer zogezegd ging laten repareren...ze heeft me als vuil behandeld,dusss ) Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Ja ik ken dat soort opmerkingen. "Zou je niet eens naar de kapper gaan? " "Vind je nou zelf ook niet dat die bakkebaarden een beetje lang zijn?" TIEF EEN EIND OP! |
|
Precies... mensen moeten eens stoppen met het commentaar geven op een ander. Volgens mij zijn ze stiekem jaloers dat ze zelf er niet een beetje "anders" bij durven te lopen... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
die achterlijke gladiolen moeten gewoon hun geraaskal voor hun houden. ken het wel ik heb het een keer gehad dat er 2 motoren voor me reden met 70 kilometer per uur, haalde natuurlijk in. gaan ze verdomme harder rijden. ik kon nog net inhalen toen tegemoetkomend verkeer er aan kwam. maar ja ik rijd maar door komt 1 van die motoren achter me aan. ik ging naar me zus dus ik ben daar gewoon heen gereden. ik stapte net uit de auto komt die vent om de hoek gereden. zegt ie: "Ik wilde even zien wat voor een persoon nou zo lomp inhaalde." ik val hem in de rede: "moet je maar niet je gas opentrekken als ik net inhaal." ver volg hij zijn zin: " dacht al dat het 1 of ander neonazi was." toen werd ik dus kwaad: " Je mag me alles noemen maar neonazi laat ik me niet mee vergelijken. Nu kun je heel snel weer op je motor stappen voor je die helm nooit meer af kunt zetten." ik loop naar hem toen en hij stapt inderdaad maar snel op zijn motor en peert weg. EIKEL was dus ook echt zo'n midlife crisis manneke met een tourmotor. dit soort dingen maak ik wel vaker mee. toen ik langhaar had was het nooit goed. en nu ben ik kaal en krijg ik natuurlijk weer dat soort dingen naar me hoofd. verdomde vooroordelen. bah "Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss." |
|
Tsja, zij vinden dat wij eruitzien als tuig. Wij vinden dat zij zich gedragen als tuig... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik irriteer me altijd mateloos aan dat soort gesprekken, maar beleefd blijven is wel iets wat ik ook altijd probeer. Dat soort mensen leeft in een eigen wereldje en heeft vaak geen idee wat er in de rest van de wereld gebeurt. |
|
Ik vind eigelijk dat wij (langharig tuig) ons moeten gaan gedragen zoals de mensen denken dat we zijn: veel bier drinken, boeren in het openbaar, Fuck You roepen tege iedereen en posers in elkaar slaan!!! |
|
ahwel vooroordelen, mijn kleine broertje (fanatiek linkin park-liefhebber) vond het nodig mij het volgende te melden: Een metaloptreden is een gayparty waar iedereen met nazi-vlaggen staat te zwaaien en den naam van die moordenaar in Erfurt scandeert. Hoe bedoel je vooroordelen (waar lijkt slipkont nouw meer op zeg ) Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Oh maar dat doen sommigen van ons ook al Dreadlock Pussy op het Kabaal am Gemaal-podium in Wageningen kreeg iig op een gegeven moment wel genoeg van het Slayer-geroep [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 06-05-2002 16:00] |
|
quote: Er kan niet genoeg om Slayer geroepen worden |
|
En zeker niet bij een kutband als Dreadlock pussy (ranzig idee trouwens zo'n pussy) |
|
en nu weer back to topic... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
gewoon een gigantisxche kutopmerking terug maken met dezelfde impact als het bij jou had Je moeder. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |