|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Sarjenka, goed punt Ik ben zelf maar 17 (18 dit jaar maar niet dat dat veel uitmaakt) en deze tattoo was niet echt overdacht, i mean ik heb er geen drie jaar op zitten staren - ik wou al lang een tattoo en deze tekening was befitting Ze is op m'n bovenarm dus stel dat ik ooit werk vind () dan kan ik em wel wegstoppen Ik vind menschen die een tattoo laten zetten omdat het "in" is niets anders dan kutten die dringend een beetje aan zichzelf moeten denken *zonder* daarbij anderen te betrekken nu jah misschien zijn de trendies nu eenmaal zo verneukt |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 19-12-2006 16:08] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: quote: Zenial |
|
Ik denk dat het niet handig is om tattoo's te nemen als je niet tegen commentaar kan. Suck my piss |
|
mee eens.. Ook al neem ja tattoo's voor jezelf en neit voor anderen.... er zullen altijd lui zijn die er iets op aan te merken hebben..... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: "Ik denk niet dat het handig is om geboren te worden met een kromme neus als je niet tegen commentaar kan. " Mensen moet gewoon wat vaker hun mening over andermans uiterlijk voor zich houden. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
sommige mensen moeten gewoon ff hun zegje doen. dat moet je ze gunnen. maar..vervolgens weglopen en er verder niet op in willen gaan, en dan ook nog beweren dat t wijze woorden zijn... Why to be innocent daughter of Embla?Behold, in the beast's embrace the flower has withered. Why are you fighting for your land youth of the north? they sold your father's grave for the petty gold. |
|
Typisch iets dat mensen zeggen die bang zijn dat ze commentaar krijgen. |
|
Weet andermans mening op waarde te schatten. |
|
Wat ik eigenlijk ook wel jammer vind is dat als je al acht jaar een tattoo wilt dat klinkt als echt heel enorm lang, terwijl je er (met wat geluk) nog veel langer mee door het leven gaat. Overigens weet ik dat ik mn hele leven al iets heb gehad met symbooltjes, en er zijn er drie die ik nog een keer ergens op mijn lichaam wil. Waaronder het teken van Reiki als ik de Mastergraad heb behaald en de Triskell, wat gedurende mijn leven is gaan staan voor kracht en doorzettingsvermogen (doorrollende golf) (en overigens is dat ook een leuk 'verborgen teken'...) En als ik dan hoor dat mijn buurmeisje een nieuwe tattoo heeft laten zetten omdat ze daar zin in had, een vlinder met rare doodskop in geel, roze en groen, dan word ik daar toch wel een klein beetje misselijk van; alle tattoos en piercings die ze überhaupt heeft zijn binnen twee jaar gekomen... ik hoop zo voor haar dat ze geen spijt gaat krijgen.... |
|
... en je strekking is ... je bent jaloers omdat zij wel durft en jij niet? |
|
quote: Je zou haar kunnen vragen of ze de volgende keer eerst even aan jou wil vragen of ze die tattoo wel mag zetten en of ze de goedkeuring heeft van jou. |
|
Wat ik mijzelf altijd afvraag is het volgende, wat is het nut van een tattoo? Ga je er elke dag naar zitten kijken? Het kost geld en mensen accepteren het vaak niet eens, in een werk omgeving bijvoorbeeld. Mijn inziens pure geldverspilling en onzinnig (ja kom maar met die reacties ) "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
ja, het nut van piercings, mooie kleding, leuk haar etc etc? |
|
quote: Wat is uberhaupt het nut van het leven :D Het kost geld... ALLES kost geld en mbt een tattoo: je kan er op zich van uitgaan dat je dat ding je hele leven hebt... Je kan hem niet verliezen... Enige wat er kan gebeuren is dat ie beschadigd raakt als je zelf beschadigd raakt op de getattooeerde plek, maar ja... da's niet erg dan... Het wordt niet geaccepteerd... Dat ligt er maar aan. Ik vind het zelf ook logisch dat ik mijn tattoos bedek op het werk. Iedereen weet dat ik ze heb en ik doe daar niet geheimzinnig over, maar je dient nu eenmaal onderscheid te maken tussen privé en werk. Da's net dat als : stel... je doet in je privéleven aan SM ofzo... dan ga je niet op je kantoorbaantje in je latex pakje zitten... Dat wordt ook niet geaccepteerd. Waarom ik tattoos heb... omdat ik het mooi vind. Omdat ik ze zelf heb uitgekozen en omdat ik graag regie over m'n eigen leven wil hebben; niemand die mij iets vertelt (nou ja, helaas zal ik me soms naar de maatschappij moeten vormen en gelukkig bestaan er regels, anders zou het een zooitje worden).... En natuurlijk moet ik daarover wel nadenken, omdat ik niet zondermeer zo'n ding op m'n voorhoofd kan laten zetten (ja, of ik wil graag dat mijn werkgever zegt: "zoek maar een andere baan, je gaat er hier uit")... Maar zonder dollen: al zou ik (multi)miljonair worden (nog steeds wel mijn streven), dan uiteraard nooit een op m'n voorhoofd... HAHA... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: Volgens mij is het vooral om te showen en om onder elkaar te vergelijken Tattoos zijn een vorm van profilering; men wil bijv een statement maken of anders is het gewoon een vorm van lichaamsversiering. Tatoeages zetten is overigens een eeuwenlange traditie dat in veel culturen terugkomt. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: joh... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Ja dat is een antwoord op die vraag jah Kom maar op met een betere dan; moet niet moeilijk zijn [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 28-01-2007 12:41] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Niemand is geboren met een tattoo, dus dit slaat nergens op. Wat andere mensen moeten, is niet mijn agenda. Suck my piss |
|
quote: Hehehe, die joh was vooral over dat traditie/culturen stukje, ik neem (mischien ten onrechte) aan dat dat toch wel algemeen bekent is.... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Lijkt mij ook bekend, maar daar lijkt ook vaak makkelijk aan voorbij gegaan te worden in bepaalde kringen; dat kwam nav mijn indruk van Mis antropies vraag alsof het hebben van tattoos afwijkend van de norm zou zijn. Persoonlijk vind ik het een vorm van kunst, mits -zeer- goed gedaan. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 28-01-2007 14:56] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 28-01-2007 14:56] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
krijg eigenlijk alleen positief commentaar op mn tattoo... af en toe een lomperik die vraagt hoe ver ie door loopt (zit op mn heup) wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Een doorgelopen tattoo suggeren is idd lomp; meestal zijn die toch wel inktvast. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |