IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : zowaar ongevraagde commentaar op mijn tattoo's... Vorige pagina | Volgende pagina
Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 27-05-2002 20:43 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Trouwens, wat ik wel vind:

Als een meiske van een jaar of 16 persé een tattoo wil en die zou mij om advies vragen, dan zou ik haar zeker zeggen dat ze het best de tattoo op een plek kan laten zetten die je makkelijk kan bedekken.

Ik zie zo vaak van die meiskes (Gothic-wannabe's en ander spul) die gewoon op hun onderarm en op plekken waar je dus niet makkelijk iets kunt bedekken een tattoo hebben zitten; en dan niet zomaar een tattoo... hele lappen inkt zijn het! En dat vind ik zooooo dom van ze. Nu zijn ze nog 16 (bijvoorbeeld) en hebben een onbezorgd leven (voor zover mogelijk met 16 jaar), maar als ze straks moeten werken voor hun geld, dan hebben ze een probleem. Want hoe je het wendt of keert... het wordt gewoon niet overal zondermeer geaccepteerd om tattoo's zichtbaar te dragen. En terecht!

Als je een goeie baan wilt dan zul je in deze klootjesvolkmaatschappij je aan moeten passen; of je het nu leuk vindt of niet... Dat is nu eenmaal zo.


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Child Of Decadence
Ik vind jou niet leuk.
Usericon van Child Of Decadence
Posted 27-05-2002 22:26 by Child Of Decadence Wijzig reactieProfiel van Child Of DecadenceQuote dit berichthttp://go.to/swordsofmetal

Sarjenka, goed punt

Ik ben zelf maar 17 (18 dit jaar maar niet dat dat veel uitmaakt) en deze tattoo was niet echt overdacht, i mean ik heb er geen drie jaar op zitten staren - ik wou al lang een tattoo en deze tekening was befitting

Ze is op m'n bovenarm dus stel dat ik ooit werk vind () dan kan ik em wel wegstoppen

Ik vind menschen die een tattoo laten zetten omdat het "in" is niets anders dan kutten die dringend een beetje aan zichzelf moeten denken *zonder* daarbij anderen te betrekken nu jah misschien zijn de trendies nu eenmaal zo verneukt



Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 19-12-2006 16:08 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 19-12-2006 16:08]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 19-12-2006 16:45 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 19 december 2006 16:08 schreef Count Usher het volgende:
.


quote:
Op 27 mei 2002 22:26 schreef Child Of Decadence het volgende:
goed punt



Zenial


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 19-12-2006 17:22 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Ik denk dat het niet handig is om tattoo's te nemen als je niet tegen commentaar kan.


Suck my piss


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 19-12-2006 17:26 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

mee eens..


Ook al neem ja tattoo's voor jezelf en neit voor anderen.... er zullen altijd lui zijn die er iets op aan te merken hebben.....


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Nix
Usericon van Nix
Posted 19-12-2006 17:45 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2006 17:22 schreef skullfuck het volgende:
Ik denk dat het niet handig is om tattoo's te nemen als je niet tegen commentaar kan.



"Ik denk niet dat het handig is om geboren te worden met een kromme neus als je niet tegen commentaar kan. "

Mensen moet gewoon wat vaker hun mening over andermans uiterlijk voor zich houden.



I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Timebaby
niks moet... ...niksen mag
Usericon van Timebaby
Posted 19-12-2006 17:53 by Timebaby Wijzig reactieProfiel van TimebabyQuote dit bericht

sommige mensen moeten gewoon ff hun zegje doen. dat moet je ze gunnen. maar..vervolgens weglopen en er verder niet op in willen gaan, en dan ook nog beweren dat t wijze woorden zijn...


Why to be innocent daughter of Embla?Behold, in the beast's embrace the flower has withered. Why are you fighting for your land youth of the north? they sold your father's grave for the petty gold.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 19-12-2006 18:02 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Typisch iets dat mensen zeggen die bang zijn dat ze commentaar krijgen.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 20-12-2006 7:36 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Weet andermans mening op waarde te schatten.


Dolk
Usericon van Dolk
Posted 27-01-2007 1:20 by Dolk Wijzig reactieProfiel van DolkQuote dit bericht

Wat ik eigenlijk ook wel jammer vind is dat als je al acht jaar een tattoo wilt dat klinkt als echt heel enorm lang, terwijl je er (met wat geluk) nog veel langer mee door het leven gaat.

Overigens weet ik dat ik mn hele leven al iets heb gehad met symbooltjes, en er zijn er drie die ik nog een keer ergens op mijn lichaam wil. Waaronder het teken van Reiki als ik de Mastergraad heb behaald en de Triskell, wat gedurende mijn leven is gaan staan voor kracht en doorzettingsvermogen (doorrollende golf) (en overigens is dat ook een leuk 'verborgen teken'...)

En als ik dan hoor dat mijn buurmeisje een nieuwe tattoo heeft laten zetten omdat ze daar zin in had, een vlinder met rare doodskop in geel, roze en groen, dan word ik daar toch wel een klein beetje misselijk van; alle tattoos en piercings die ze überhaupt heeft zijn binnen twee jaar gekomen... ik hoop zo voor haar dat ze geen spijt gaat krijgen....


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-01-2007 17:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

... en je strekking is ... je bent jaloers omdat zij wel durft en jij niet?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 27-01-2007 17:36 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2007 1:20 schreef Dolk het volgende:
Wat ik eigenlijk ook wel jammer vind is dat als je al acht jaar een tattoo wilt dat klinkt als echt heel enorm lang, terwijl je er (met wat geluk) nog veel langer mee door het leven gaat.

Overigens weet ik dat ik mn hele leven al iets heb gehad met symbooltjes, en er zijn er drie die ik nog een keer ergens op mijn lichaam wil. Waaronder het teken van Reiki als ik de Mastergraad heb behaald en de Triskell, wat gedurende mijn leven is gaan staan voor kracht en doorzettingsvermogen (doorrollende golf) (en overigens is dat ook een leuk 'verborgen teken'...)

En als ik dan hoor dat mijn buurmeisje een nieuwe tattoo heeft laten zetten omdat ze daar zin in had, een vlinder met rare doodskop in geel, roze en groen, dan word ik daar toch wel een klein beetje misselijk van; alle tattoos en piercings die ze überhaupt heeft zijn binnen twee jaar gekomen... ik hoop zo voor haar dat ze geen spijt gaat krijgen....


Je zou haar kunnen vragen of ze de volgende keer eerst even aan jou wil vragen of ze die tattoo wel mag zetten en of ze de goedkeuring heeft van jou.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 27-01-2007 17:37 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Wat ik mijzelf altijd afvraag is het volgende, wat is het nut van een tattoo? Ga je er elke dag naar zitten kijken? Het kost geld en mensen accepteren het vaak niet eens, in een werk omgeving bijvoorbeeld.
Mijn inziens pure geldverspilling en onzinnig (ja kom maar met die reacties )


"This one is older than shit, heavier than time!"


ouwe
Usericon van ouwe
Posted 27-01-2007 17:45 by ouwe Wijzig reactieProfiel van ouweQuote dit bericht

ja, het nut van piercings, mooie kleding, leuk haar etc etc?


Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 28-01-2007 0:57 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

quote:
Op 27 januari 2007 17:37 schreef 0Tolerence het volgende:
Wat ik mijzelf altijd afvraag is het volgende, wat is het nut van een tattoo? Ga je er elke dag naar zitten kijken? Het kost geld en mensen accepteren het vaak niet eens, in een werk omgeving bijvoorbeeld.
Mijn inziens pure geldverspilling en onzinnig (ja kom maar met die reacties )


Wat is uberhaupt het nut van het leven :D

Het kost geld... ALLES kost geld en mbt een tattoo: je kan er op zich van uitgaan dat je dat ding je hele leven hebt... Je kan hem niet verliezen... Enige wat er kan gebeuren is dat ie beschadigd raakt als je zelf beschadigd raakt op de getattooeerde plek, maar ja... da's niet erg dan...

Het wordt niet geaccepteerd... Dat ligt er maar aan. Ik vind het zelf ook logisch dat ik mijn tattoos bedek op het werk. Iedereen weet dat ik ze heb en ik doe daar niet geheimzinnig over, maar je dient nu eenmaal onderscheid te maken tussen privé en werk. Da's net dat als : stel... je doet in je privéleven aan SM ofzo... dan ga je niet op je kantoorbaantje in je latex pakje zitten... Dat wordt ook niet geaccepteerd.

Waarom ik tattoos heb... omdat ik het mooi vind. Omdat ik ze zelf heb uitgekozen en omdat ik graag regie over m'n eigen leven wil hebben; niemand die mij iets vertelt (nou ja, helaas zal ik me soms naar de maatschappij moeten vormen en gelukkig bestaan er regels, anders zou het een zooitje worden).... En natuurlijk moet ik daarover wel nadenken, omdat ik niet zondermeer zo'n ding op m'n voorhoofd kan laten zetten (ja, of ik wil graag dat mijn werkgever zegt: "zoek maar een andere baan, je gaat er hier uit")... Maar zonder dollen: al zou ik (multi)miljonair worden (nog steeds wel mijn streven), dan uiteraard nooit een op m'n voorhoofd... HAHA...



If you can't eat it or fuck it, then kill it...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-01-2007 11:26 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 27 januari 2007 17:37 schreef 0Tolerence het volgende:
Wat ik mijzelf altijd afvraag is het volgende, wat is het nut van een tattoo? Ga je er elke dag naar zitten kijken? Het kost geld en mensen accepteren het vaak niet eens, in een werk omgeving bijvoorbeeld.
Mijn inziens pure geldverspilling en onzinnig (ja kom maar met die reacties )


Volgens mij is het vooral om te showen en om onder elkaar te vergelijken

Tattoos zijn een vorm van profilering; men wil bijv een statement maken of anders is het gewoon een vorm van lichaamsversiering.

Tatoeages zetten is overigens een eeuwenlange traditie dat in veel culturen terugkomt.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 28-01-2007 12:00 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 28 januari 2007 11:26 schreef Mutilator het volgende:
Volgens mij is het vooral om te showen en om onder elkaar te vergelijken

Tattoos zijn een vorm van profilering; men wil bijv een statement maken of anders is het gewoon een vorm van lichaamsversiering.

Tatoeages zetten is overigens een eeuwenlange traditie dat in veel culturen terugkomt.


joh...



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-01-2007 12:33 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 28 januari 2007 12:00 schreef blonde rockgod het volgende:
joh...


Ja dat is een antwoord op die vraag jah
Kom maar op met een betere dan; moet niet moeilijk zijn

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 28-01-2007 12:41]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 28-01-2007 14:21 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 19 december 2006 17:45 schreef Nix het volgende:
"Ik denk niet dat het handig is om geboren te worden met een kromme neus als je niet tegen commentaar kan. "

Mensen moet gewoon wat vaker hun mening over andermans uiterlijk voor zich houden.





Niemand is geboren met een tattoo, dus dit slaat nergens op.

Wat andere mensen moeten, is niet mijn agenda.


Suck my piss


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 28-01-2007 14:23 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 28 januari 2007 12:33 schreef Mutilator het volgende:
Ja dat is een antwoord op die vraag jah
Kom maar op met een betere dan; moet niet moeilijk zijn


Hehehe, die joh was vooral over dat traditie/culturen stukje, ik neem (mischien ten onrechte) aan dat dat toch wel algemeen bekent is....



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-01-2007 14:55 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 28 januari 2007 14:23 schreef blonde rockgod het volgende:
Hehehe, die joh was vooral over dat traditie/culturen stukje, ik neem (mischien ten onrechte) aan dat dat toch wel algemeen bekent is....


Lijkt mij ook bekend, maar daar lijkt ook vaak makkelijk aan voorbij gegaan te worden in bepaalde kringen; dat kwam nav mijn indruk van Mis antropies vraag alsof het hebben van tattoos afwijkend van de norm zou zijn.

Persoonlijk vind ik het een vorm van kunst, mits -zeer- goed gedaan.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 28-01-2007 14:56]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-01-2007 14:55 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 28-01-2007 14:56]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 28-01-2007 15:30 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

krijg eigenlijk alleen positief commentaar op mn tattoo...
af en toe een lomperik die vraagt hoe ver ie door loopt (zit op mn heup)


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-01-2007 15:37 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Een doorgelopen tattoo suggeren is idd lomp; meestal zijn die toch wel inktvast.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen