|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Mensen die het niks vinden zeggen er over het algemeen ook niks over "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik kreeg laatst commentaar op een tattoo die ik niet eeens had. |
|
quote:Nou ... over tattoo's hebben de meeste mensen hun oordeel vrij snel klaar liggen .. Ooit eens een collega mooi voor blok gezet ... en maar zeuren over tattoo's en piercings, daarna mij becomplimenteren over hetgene hij getattoeerde mensen verweet ... daarna mijn tattoo's maar eens laten zien ... |
|
Nou waar zijn de foto's van de tatoo's die jullie hebben?? he he he Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Maar dan vragen ze dus commentaar op hun tattoos; misschien kom je hier al verder: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php/4517/1 The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Mien boom |
|
Ziet er vet uit!!! mooie details.. Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Wat heb je er voor betaald als ik vragen mag? Against God and Government |
|
quote: Als je dat zo ziet, dan moet je dat vooral doen. Beetje jammer dat je het aan mij gaat vragen. Beetje maar. "als ze maar gelukkig worden" hahahaha Suck my piss |
|
quote:Samen met een tattoo voor mijn vriendin (bloem ter grootte van ong vuist) 300 ... |
|
dit zo ongeveer wordt de mijne de fruttels en slierten eromheen worden wel wat anders. en hij komt aan de binnekant van mn onderarm. |
|
echt een mooi plaatje! hopelijk blijven die kleuren zo mooi. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:kleuren blijven nooit zo mooi. Ken iemand die heeft iets met groen ingekleurd, dat is dus nu mint groen, het lijkt nu meer op een uitgekauwd stukje kauwgom. verschrikkelijk Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
maar ook bloemen vergaan ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
de mijne niet! |
|
LOL mijn vriendin heeft er één die daar erg op lijkt. Bloemen zijn kut Bomen heerschen |
|
quote: maar alle bomen hebben wel bloemen! maar je tattoo is wel erg mooi. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 04-10-2007 21:11] |
|
quote:Euhm .. ik heb nog geen eik met bloemen gezien ... |
|
een hippie eik... Fuck the world and fuck you |
|
quote: kijk dan maar eens goed volgend jaar. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 04-10-2007 21:26] |
|
Ik heb op mijn 17? een draak(je) op mijn heup laten zetten, heel leuk en aardig maar nooit echt over nagedacht, impulstattoo. Ook na 1x niet meer terug gegaan om hem bij te laten werken dus nu is het best een lillek mormel. Ik wil hem laten verwerken in een grotere tat over mijn zij heen maar daar moet ik eerst heel wat geld voor sparen dus dat duurt nog eventjes. Verder geen problemen mee, het ding zit er nu eenmaal en ik ben er allang aan gewend. Ook wil ik deze zomer een tatoo over mijn voet/enkel/kuit laten zetten en die heeft voorrang. Dat worden lelies die beginnen bij mijn tenen en over mijn enkel naar de achterkant van mijn kuit lopen. Ben aan het zoeken naar een foto van mijn draak van een tattoo maar ik heb er geen Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Wil nog steeds de tat op de andere arm (dus niet de boom) laten uit breiden, beetje steenmotief erom heen .. Zit er aan te denken omdat vanaf de rechterschouder naar mijn rug te laten doortrekken. Maar goed, bij elke gemoedstoestand heb ik weer een ander idee. |
|
quote: alle angiosperme bomen dus minus naaldbomen en minus ginko ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Nerd. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |