|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat belachelijk Dat ze het goed bedoelt ok, maar ze moet een ander wel in hun waarde laten...enneuh...wat boeit haar dat Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
Whaha ik lach me werkelijk ziek om zulke mensen... Interesseert mij het nou ene fuk wat mensen om me denken ? Als iemand denkt dat een metalconcert een gay party is dan mag 'tie dat rustig denken hor... geen problemen mee... Vooral niet als iemand met een gebleekt spijkerjack, opgerolde broekspijpen, gebleekte haartjes en gaye schoene draagt dat zegt Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Das nog best lachwekkend hoor! Als je heks gaan scanderen...Maar het is wel stom, ik negeer dat soort mensen altijd gewoon "True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust". |
|
Waarom mag iemand er niet uit zien zoals hij of zij dat wil? Ik bedoel, je beledigt hier toch niemand mee? Als jij een of meerdere tatoeages hebt of wil hebben, heb je daar je eigen redenen voor en daarover moeten anderen (helemaal zo iemand als in het voorbeeld) daar niks tegenin brengen. Tips geven is goed, maar verbieden of afzeiken absoluut niet. |
|
quote: Serieus? |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Nix op 29-12-2005 0:14] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Jazeker! Ik liep met m'n vriendin in de stad, en die heeft een hele lange paarse jas met puntmuts, en daar gingen ze mee spelen of zo... en dan niet kleine kinderen of zo, dat zou nog kunnen, maar scholieren zeg maar. [Dit bericht is gewijzigd door Arachnia op 19-05-2002 19:32] HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
Ik krijg veel commentaar op mijn lakke laarzen veel positieve reacties maar ook wel negatieve reacties. meestal zeg ik als argument dat als ze niet snel hun bek houden dat ze er er op een fysieke manier kennis mee mogen maken.. Meet mr shoe.. aangezien die dingen 3 kg wegen en bekleed zijn met ijzer, lijkt me dat geen pretje om die tegen je kont te krijgen. veel mensen hoeven dat kennelijk ook niet en lopen snel weg *gna* Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
mensen zeggen ook wel eens wat over mijn naaldhakken ja "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Pfff...voor mijn part kunnen ze allemaal mijn h*l kussen...dat ze eens een leven zoeken voor ze zich met het mijne bemoeien!! Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: Precies, dat was echt heel stom. En een keer toen ik die jas aanhad in Utrecht, liepen er een stel stomme bruggers achter me, gingen ze heks, heks, heks lopen fluisteren. Stomme idioten, Een keer heel agressief achterom kijken was wel genoeg om ze stil te krijgen "True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust". |
|
gewoon bruut commentaar teruggeven, probeer ze op hetzelfde nivo terug te pakken, helpt het beste en als ze dan agressief worden zeg je ze gewoon dat ze wel erg zwak zijn dat ze daar niet tegen kunnen en loop je lachend weg meestal staan ze dan wel met hun bek vol tanden tussen hun stoere vriendjes Je moeder. |
|
Ik vind als je een tattoo neemt dat je dan ook maar de commentaar moet kunnen verdragen, negeer dat gewoon zeg... ik heb er zelf ook ééntje, ennneee, als er iets over wordt gezegd, I couldn't care less... |
|
SheRa heeft ook een jas met een enorme puntmust eraan, en nog NOOIT heb ik gemerkt dat mensen vervelend deden daarover. |
|
quote: No meat is sweater |
|
Al met al dus weer een perfecte reden om er nog een tattoo bij te nemen, vinden jullie ook niet? |
|
Ik krijg soms commentaar, ben o.a. op allebei mijn onderarmen getattoeeerd dus vrij zichtbaar. Maar het valt wel mee. Ze kijken wel, maar durven dan niks te zeggen ofzo. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: zal vast zijn omdat jij erbij stond |
|
quote: Ah, maar dat is nu eenmaal "cool" om te doen, blijkbaar ook daarboven in Nederland En ik die dacht dat de trendies enkel hier zo'n kinderen waren... zulke menschen zouden gehangen moeten worden Ik heb een tattoo, een reaper op m'n linkerbovenarm. Nog niet veel commentaar op gehad, buiten "Hoe ga je dat later uitleggen aan je kinderen?" (alsof die dat iets zal kunnen schelen ) en "AAAAAARRRGH IS DAT ECHT?". Laatste was wel leuk om naar haar (een lerares van me) gezicht te kijken http://www.bakkerij.torfs.easynet.be/arm.jpg [Dit bericht is gewijzigd door Child Of Decadence op 26-05-2002 22:46] |
|
quote: Doe ik ook sla allen niemand in elkaar, behalve als iemand mij slaat... dus: Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!! |
|
quote:Misschien kijkt men ook wel omdat men het gewoon interessant/mooi vindt hoor. Niet elke blik is een afkeurende. |
|
Ik krijg alleen maar positief commentaar op mijn tattoo's. Maar misschien komt het ook wel dat ik die tattoo's meestal niet in het openbaar zichtbaar draag.. hmm niet echt wat je denkt van een lekkere zin.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: oke dan ik zal het noooit meer doen hehenou nog 1 keertje dan SLAYOOOOOR!!!!!! |
|
quote: Ik ook niet, maar in het zwembad wordt het wat lastig natuurlijk If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |