|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
WTF? Ik was even gebanned? Wat een onzin weer..... [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 16-09-2008 19:11] Boeiender |
|
Lieve maisjes die ook nog mooi zijn |
|
zeg Rucks, waarom heet je ineens mr. N? Verrassend triviaal |
|
En nog een mooi maisje: |
|
ja maar, ja maar. Moon en rucks zijn ook ineens 'juniormember' Raar! Ik ben in de war! Verrassend triviaal |
|
quote: Omdat MR. T. mijn grote voorbeeld is! Nah, was de vorige zat. Boeiender |
|
quote: Jaaaaaaa, Ilse is übermooi! Boeiender |
|
quote: Noouuuuu ik ben nog ik hoor, alleen er missen 2 letters en 2 getallen...snappie em weer...?? |
|
quote: Ja, dat snap ik nog. Maar mr. N. is gewoon stom. Zo! Verrassend triviaal |
|
En weet iemand wie dit: is?? snap niet waarom hij op de foto staat |
|
Leuke fotos! Zo te zien wel naar jullie zin gehad ^^ Bier, Metal en Bloemetjes! |
|
quote: Vriendje van Ilse. Ben zijn naam even kwijt, maar een best jonk. Boeiender |
|
Echt wel.... zo ongeveer.... waar is de knuffelsmiley hier eigenlijk?? |
|
quote: Aaaah oké, dat zal het zijn dan.... |
|
quote: Vriendje van ... misschien? [Dit bericht is gewijzigd door verlepte theedoek op 10-09-2008 19:48] www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Ook? Mooi weekendje Duutsland gehad verlepte Grindbasher? Boeiender |
|
Ghehehehhe ja Mr N had het al gezegd.... Hejje nog mooie foto's van Carnal dan?? Jammer dat jullie er niet waren hoor in Hoogeveen!! |
|
En nog 1 foto dan om het af te leren... |
|
Yeps, wass kick ass, überheerschend gebeukt en tsja Duutsers en Hoempa gaan perfect samen. Foto's op carnal myspace en een filmpje van 45 seconden of zo www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Aaaah oké, dan ga ik daar ffkes kijken straks!! |
|
quote: DONDERS!!!! die dame in het midden, zoals ik al zei, toch wel ernstig nice! KLONEN zeg ik!!! |
|
quote: Karin? Die is in het echt veel mooier vind ik, ze is niet erg fotogeniek (als je haar in het echt kent dan)... Boeiender |
|
Daar geef ik je helemaal gelijk in. |
|
Ik vind er geen reet aan |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |