|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Er staat een review van Occultfest op lords of metal! www.lordsofmetal.nl. Met dank aan Nima natuurlijk. see you at occultfest! |
|
Ff een vraagje: komt er ook nog een review van Occultfest op de ZM, want zag dat er nu al een verslag van aaltjesrock op staat terwijl dat vorige week was en Occultfest al bijna 2 maanden geleden was... see you at occultfest! |
|
quote: Ja, en daarna heeft de persoon in kwestie een slaapzak. Verrassend triviaal |
|
quote: Nee. |
|
O. Waarom niet dan? Ben wel benieuwd naar de reden. see you at occultfest! |
|
vast omdat iedereen van de redactie te dronken was om er nog een verslag van te maken |
|
quote: Er staat geen (redactie) of iets dergelijks achter Psychonauts naam Maar waarom zou er dan wel een review komen? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Omdat the witch dat eist als organisator van Occult Fest. |
|
Ah, dan snap ik het Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Hehe, met als gevolg een prikkelzak. |
|
Euh, even offtopic, maar hoe zit het met het aanmelden van bands voor de 2009 editie? Als ik alles invul krijg ik een foutmelding.... Boeiender |
|
IF BAND="Grindbashers" THEN REPLY "Fock off" ? [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 10-02-2009 9:25] |
|
quote: Goh, je hebt je humor thuis gelaten vandaag zie ik? Boeiender |
|
Die ligt in bed met de jouwe denk ik |
|
quote: Nee hoor, ik heb hem hier in mijn broekzak. Boeiender |
|
Nee das een opgerolde sok .. |
|
quote: Nope, afgerolde sokken aan mijn voeten. *check* Boeiender |
|
quote: Je weet waar je heen moet mailen als het niet lukt lijkt mij? bestuur atje occultfest.nl is wel een poging waard. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 10-02-2009 10:02] |
|
quote:Daar is dit forum toch voor??? |
|
quote: Tsja, degene die over de formulieren gaat zit niet op dit forum. Dus ja, inderdaad.. alles via het forum, hoera! Aniejweej, Witchie.. maak eens een topic 2009 aan [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 10-02-2009 9:58] |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina |