|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
nou, kom maar op met die naaktfoto's dan Je moeder. |
|
Daar is toch een topic voor, wie het met wie deed? Zullen wij ons vast noteren Jenje? Bla |
|
We hebben geruime tijd een relatie gehad ... dus ik denk niet dat ik onder de categorie "misbruiken & proud of it" val! |
|
quote: Maar je bent er wel trots op? |
|
Waarop? |
|
Dat je een relatie met haar hebt gehad. |
|
We hebben goed contact nu en het verleden is uitgepraat ... waarom zou ik dan slecht praten over mijn ex? Ja, ze is een mooie meid en ergens streelt het mijn ego wel dat half ZM op haar zit te geilen! Beantwoord dit uw vraag? [edit preek] Niemand interesseert zich om de persoon, wat ik wel jammer vind ... ze zien een stel jetsers en daarmee is het gedaan. De persoon erachter interesseert niemand. Het is een forum, ik weet en testoesteron schiet dan vaker uit de vingertoppen, maar ik vind toch dat ik dit ff moet melden! Noem me een zeikerd, maar Karen is toch echt veel meer waard dan dat! {/edit preek} [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 12-09-2008 22:58] |
|
Ja, bedankt voor de uitgebreide uitleg. |
|
lol @ persoonlijkheidsgelul |
|
+1 En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Volgens mij heeft Carnagath het hoofdstuk 'Karen' nog niet niet helemaal afgesloten. |
|
quote: Ik lees net die edit en ik dacht... Naja, misschien wel, ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Oh jawel hoor! Vind t alleen niet fijn als er zo over een goede vriendin geluld wordt! Jullie zouden hetzelfde gedaan hebben! |
|
Ik zeg: Cumbucket. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Tactvol. Héél tactvol, muti. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Zo'n persoonlijkheidspreek maakt de gevoelsmens in de mens los. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Mooi is dat, hè. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik krijg er een warm gevoel van. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 13-09-2008 0:01] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Mijn fotos zijn ook online! http://s239.photobucket.com/albums/ff149/occultfest/Occultfest%202008/ IMG]http://i239.photobucket.com/albums/ff149/occultfest/Occultfest%202008/IMG_3660.jpg[/IMG] IMG]http://i239.photobucket.com/albums/ff149/occultfest/Occultfest%202008/IMG_3667-1.jpg[/IMG] see you at occultfest! |
|
Hm ik geloof dat ik toch een beetje dronken was zaterdag... Gekke bekken FTW! |
|
quote: boeit mij dat wijf, als der maar tetten opzitten Je moeder. |
|
quote: Ik ontken alles. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
En hoe verklaar je dit dan? BETRAPT! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |