|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Laten we inderdaad maar niet gaan generaliseren [Dit bericht is gewijzigd door Beatblaster op 11-09-2008 14:47] |
|
.. en niet generaliseren aub .. |
|
quote: Heeee! Onze tieners voor geld slet staat wel heel sadistisch te lachen op de achtergrond! Oh en Karen is idd een heerschwijf, mooi is ze ook inderdaad! Daar kun je goed mee lachen ja |
|
Mooi man .. |
|
dat was pijnlijk ja signature |
|
Wat moedigt LL me lief aan he .. |
|
Ik stond er al op lul! |
|
Lekker setje zijn jullie! Bla |
|
SETJE? signature |
|
Hahaha Bla |
|
@Winanda m'n maatje was Peter Jung de gitarist van Plusminus. Voor ons was het de eerste keer dat we een openlucht concert mochten mixen. En we zijn jullie erg dankbaar voor de kans die we kregen. We hebben er enorm veel van geleerd. En we hebben een behoorlijk aantal complimentjes gehad bij podium 1 van bands en publiek. Thanx!!! Occultfest rocks!!! |
|
quote: Jullie ook bedankt! En het geluid van podium 1 was idd beter dan podium 2 want Pekel deed geluid podium 2 dus dat klopt dan wel. See you at Aaltjsrock metalteacher en Peter. see you at occultfest! |
|
Oh, en bij deze nog een foto van mijn Rajackar zitzak TM (thanx Moon!) Verrassend triviaal |
|
Hij heeft zijn roeping gevonden! |
|
Eindelijk iets waar hij goed in is! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Zitzak? Waar kun je je aanmelden? Ik heb er het postuur voor I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Is ze tegenwoordig inderdaad niet echt van gediend! Maar Karen is inderdaad een prima meid! |
|
quote: Hehehe, en jij kent alle ins en outs... Boeiender |
|
quote: HAHA! Subtiel! Maar ... ehm ... ja! |
|
quote:was ze daar vroeger wel van gediend dan? er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Nu minder dan vroeger! Het hoe en waarom gaat niemand een bal aan |
|
Je hebt haar toch niet verkracht hè. |
|
Nee hoor Het is in het verleden altijd vrijwillig gegaan |
|
Dan is het goed. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |