|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Hier gaan we bij zijn. Gaaf programma! |
|
Ik ben er bij. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Aanwezig met Elite DNS is ook gaaf om weer eens te zien Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
En proberen nu nog WEL een beetje nuchter Nehëmah te gaan zien, zodat ik me wat kan herinneren van de show |
|
quote:Gaat je niet lukken Regeer...we gaan net als afgelopen jaar vol aan de drank Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
whahahahahaha hopelijk gaat het je lukker Regeer Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Wat... Nehemah zien of vol aan de drank? |
|
je aller herinneren Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Maar goed ook soms |
|
ons mag je gelukkig weer vergeten Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
+ URFAUST (NL) |
|
quote: Kan ook in Leeuwarden, 18 april.... |
|
quote:Wat wordt dat voor show dan? Nog een black metal feestje in Romein dus? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Dan zou ik aanvankelijk op Ragnarok zitten, maar nu dus op Kings Of Blackmetal met Mayhem, Dark Funeral, Watain, Taake, Lord Belial, Necrophobic, Hellsaw, Mathyr en Necros Christos. Daar laat ik Nehëmah dan toch maar voor schieten in LWD. [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 15-01-2009 14:17] |
|
quote: Meer info zal daar over volgen, is een satanisch festival van een dag, niet alleen Black Metal want b.v. Acheron en Pandemia zijn al bevestigd. |
|
quote: Ik las dat Lord Belial gestopt was. Gaat dit optreden dan wel door? |
|
quote: potverdomme, die line-up begint wel erg vet te worden Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote:Had het nog niet gehoord of gelezen, maar idd... Hun eigen website bevestigd het. EDIT: Dat ze dus zijn gestopt en alle shows hebben gecancelled. [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 16-01-2009 14:14] |
|
+ Nightbringer (Usa) That's the last band for this year. Running order will be online soon! |
|
quote: Zie het niet staan in de agenda van Romein (Nehëmah) Gave line up ja. |
|
Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Mooie bill. |
|
quote: Intussen niet meer nee, verwacht het najaar. |
|
Heb er zin in Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |