|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
bietje lastig drummen... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
thanks! de nieuwe mini "Einsiedler" van Urfaust zal ook officieel op UTBS uitkomen! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Mooi dom allemaal, maar we gaan alsnog maar heen. Dan maar iets meer Beerenburg drinken. |
|
jazekers! de beerenburg, is mijn chirurg! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Gaat helemaal goedkomen dus. |
|
van de UTBS myspace: You will have the chance to buy the new URFAUST mini-album "Einsiedler" in a special version that will be only available at Under The Black Sun 2009 for 10 EUR. The normale edition will be available after the festival via VÁN Records. No pre-orders or reservations! DARKMOON WARRIOR will present their new album "Crown Of Snakes" on CD for the first time at Under The Black Sun 2009 too! Don't miss your chance to obtain this piece of hateful German Black Metal. Beside the normal band merchandise we will sell the new LIFELOVER shirts for "Konkurs" and the SUN OF THE BLIND album "Skullreader" at the Folter Records stand. Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ik bied mijn ticket voor Under The Black Sun te koop aan, iemand interesse? Nightshade & devil root. Wolfsbane & eye of newt. Round and round and round and round we go |
|
nog 3 dagen! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Oh oh oh.... |
|
de beerenburg is al ingepakt pik! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Nog twee dagen! Morgen alvast richting Bernau, en dan gaan we er een leuk weekendje van maken. |
|
Ik vertrek morgennacht, heb er zin in Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Genoeg? Ik neem nog wel even een traytje Us Heit bier mee. |
|
Goede zaak Wietze! komt helemaal goud! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Meningen spuien! Vrijdag: Drengskapur - Had leuker kunnen zijn. Jammer ook van de technische tegenslagen die ze te verduren hadden Thorngoth - Vond het niet slecht, maar is me desondanks niet echt bijgebleven. Paragon Belial - Begonnen redelijk, zakten langzamerhand af naar zéér bedenkelijk en speelden bovendien veel te lang. The One - Kwamen live erg veel tekort met slechts één gitaar en een drummer om de albums eer aan te doen. Jammer, was er van tevoren erg benieuwd naar. Elite - Onverwacht hoogtepunt van de eerste dag: gave nummers, heerlijk strakke band en een leuke presentatie ook. Troll - Zullen we nooit weten. Urfaust - Gemist wegens energiegebrek. Zaterdag: Gheestenland - Kut. Somrak - Onverwacht goed. Al het gesmijt met bloed was ook lachen. Darkmoon Warrior - Ga in jezusnaam niet blasten als je dat fysiek niet trekt - mensen kinderen, wat een ellende was dat. Voor de rest ook magertjes. May Result - Overtrof Servische collega's van Somrak dik, zelfs zonder keyboards. Darkened Nocturn Slaughtercult - Als een bunker. Heel vet. Nehëmah - Hoogtepunt van het festival. Ge-wel-dig. Darkspace - Helaas moeten missen vanwege de programma-uitloop van bijna twee uur (!) in combinatie met een vriend die enige medische bijstand nodig had. Iemand een mening? Flinke domper dat Troll niet kwam opdagen (waarom eigenlijk niet). En, al een beetje aangestipt hierboven: wie gaat de organisatie vertellen dat 15 minuten ombouwpauze (band X breekt af, en daarna moet band Y nog opbouwen en soundchecken) echt VEEL te weinig is? |
|
Dus je hebt basicly de essentieele bands gemist? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Sterker nog, de enige twee boeiende bands :') Je moeder. |
|
That's me: never a dull moment. |
|
quote: Ben zeer content met het feit dat ik deze aanfluiting gemist heb. Was er niet eens een vervanger voor Troll? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Het was weer erg geniaal.. vanochtend om 07.30 alweer terug gereden, dus erg vroeg thuis dit keer... De band voor mij van het festival was THE ONE.... wat een heersers... de rest van de bands wisten me niet echt te boeien, omdat er een cocktailbar was en er flink geouwehoerd moest worden. Het weer was prima op die enorme hoosbui na, maar we hebben het droog gehouden Zelf een prima show gedaan voor mijn gevoel, met een fijne afsluiter Regeer en Huub nog veilig thuis gekomen? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Wat was jullie setlist? Wil je muilperen? |
|
die heb ik laten liggen op het podium Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Nou ja, beter dan dat je je bierpas laat liggen, toch? Wat een kankervet festival is UTBS zeg! Alleen hebben ze inderdaad maar weinig gesnapt van ombouwtijd. Het bier was trouwens ook niet erg geweldig. Darkspace viel hard tegen; gitaar? welke gitaar?! Terug bij de tent was het aangenaam om te horen, maar voor het podium echt niet. Bassiste Zorgh was niet te verstaan en die kan juist zo heerlijk fel krijsen. DNS en Urfaust waren zoals verwacht goed. Indrukwekkend moment toen er nog een Steingrim-tribute kwam. Nehemah was voor mij de beste act en The One was ook erg gaaf! Troll stond vast op de luchthaven. If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
Wat een geniaal weekend, te weinig bands gezien, te veel geouwehoerd en gefeest. Elite was vet, Urfaust was vet, Gheestenland was goed en DNS was goed. Jammer dat Troll nooit is komen opdagen, ze zijn namelijk nooit uit Noorwegen vertrokken hehe...vermoedelijk onenigheid met de organisatie want die was er eigenlijk niet eens hahaha. UTBS is een typisch voorbeeld van Do it Yourself festival....als je als band niet zelf de touwtjes in handen neemt dan gebeurt er niks hahaha. Maar de sfeer was goed en da's wat telt Zondagochtend besloten om eerst eens oost Duitsland te bezichtigen en 's avond in mid-Duitsland in Kassel gecampeerd in de naaldbossen...erg aangenaam. Vanmiddag eindelijk thuis aangekomen en ben nu doodop. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |