|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik bedoel hiermee voornamelijk dat bands eigenlijk niet weten waar ze aan toe zijn als ze aankomen omdat er niet een goede opvang is zoals elders op festivals. Ook wat betreft vertragingen en te lange ombouwpauzes, wat leid tot irritaties bij publiek, is iets wat de organisatie beter in de hand moet houden. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Wat waren er veel Nederlandse losers dit jaar zeg, niet te geloven, waar kwamen die allemaal vandaan kruipen? Bands: Urfaust klopte precies op het moment en de omgeving, voor de rest boeiden de bands niet zo heel erg. Het zuipen en socializen met bult'n bekenden des te meer. |
|
quote: Verklaar je nader... Foto's? Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
In 12 jaar tijd hebben ze nog nooit iets bijgeleerd. Ga nu al een aantal jaren naar dit festival, maar het is nog altijd even slecht geregeld allemaal, voor zowel bands als publiek. Willen ze ook nog bomen gaan kappen voor nog meer publiek... Ze kunnen deze hoeveelheid lui niet eens aan. Wat ook belachelijk was dat je niet meer met een volle beker het terrein op mocht, ookal had je die op de camping bij die toko gekocht. Verder weer een leuk feestje, erg geluk gehad met het weer (alleen wat, toch wel heftige buien), tijdens de bands droog. De Cokctail-bar was wel een goeie zet. Nehemah was voor mij echt de topper, maar ook May Result (waar ik nog bijna iemand trachtte te vermoorden die me zo nodig met bruut geweld aan de kant moest werken) was erg gaaf. Bij Paragon Belial in het begin erg ruk geluid helaas, maar werd later beter. Ook Gheestenland zette een erg goeie show neer. DNS was stukken gaver dan de laatste keer dat ik ze in 013 zag. Urfaust blijft KUT, maar toch vond ik het gaaf eens te zien. In wat ze doen zijn ze erg goed, maar is gewoon niet mijn ding. Weet niet wat die gasten van Troll voor reden hadden niet te komen opdagen, maar dat was de domper van het festival. |
|
videootje van Urfaust: http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=60085963 Dat klinkt verdomd vet! [Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 08-07-2009 23:50] Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
quote: Dat gevoel heb ik altijd als we op vakantie zijn. Jammer dat ik er dit jaar niet bij was... Volgend jaar wellicht wel. |
|
De afzegging van Troll was vanwege armblessure van de drummer die daardoor helaas niet kon spelen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Het heerst blijkbaar. |
|
Under The Black Sun 2009 DVD is out now! Click here to order |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina |