|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
HEUY!!!! Eigenlijk ideaal dat het op zaterdag laat begint..... heb je tenminste een goede reden om op vrijdag je helemaal van de planeet te tanken.....zo kom je de zaterdag overdag wel door @ Regeer: neem maar wat extra Hertog Jan mee ..... en vlees |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Even wat mensen overhalen om mee te gaan want ik vind de line up toch wel erg gaaf en ik heb al heel lang eens naar dit festival willen gaan. Is het makkelijk om van Berlijn daar te komen? ik denk namelijk dat ik ga vliegen als ik ga. |
|
nou, als je gaat vliegen, vlieg dan op Schönefeld (SFX), dat is het dichtst bij het festival terrein, heb begrepen dat er wellicht een shuttle service naar het festival is.. Overigens zou ik zelf met de auto gaan, want dat is uiteindelijk goedkoper qua kosten, als je 4 man in een auto weet te proppen met kampeer spul, dan dat je alles met een "goedkope" vlucht mee moet sjouwen... bovendien zal het qua reistijd niet veel verschil uitmaken heb ik het idee Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Met de auto is het goed te doen ja...plus dat je vanalles kan meenemen wat met een vliegtuig niet kan. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
een lading hertog jan, een bbq en vlees??? hahaha Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:Euh... ja... Zodat de heren H&H het net als vorig jaar weer allemaal kunnen gaan consumeren |
|
nou, ik zla ook een traytje meenemen! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Nieuwe Running Order: Friday URFAUST 00:00-01:00 TROLL 22:50-23:50 ELITE 21:45-22:35 LIFELOVER 20:45-21:30 PARAGON BELIAL 19:45-20:30 THORNGOTH 18:45-19:30 DRENGSKAPUR 18:00-18:30 Saturday DARKSPACE 00:00-01:10 NEHEMAH 22:50-23:50 DARKENED NOCTURN SLAUGHTERCULT 21:45-22:35 LUGUBRE 20:45-21:30 MAY RESULT 19:45-20:30 DARKMOON WARRIOR 18:45-19:30 SOMRAK 18:00-18:30 [Dit bericht is gewijzigd door Regeer op 06-05-2009 15:21] |
|
Fuck, nu moet ik bijna wel heen, en dat terwijl ik naar metalcamp wilde... Moeilijk moeilijk. |
|
Kaartjes besteld! |
|
aaargh! heb der zin an.. de shirts zijn mooi geworden in iedergeval Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ook zin in Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Zekers! Maar eerst nog even Festung! |
|
quote:Yeah, mega veel zin in. Geniale line-up op Festung!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Kaarten zijn bijna uitverkocht geloof ik Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Hmm, hoeveel tickets zijn dat eigenlijk? Hoop dat het niet te druk wordt, maar ja ben er ook al niet meer geweest vanaf 2005 ofzo, mischien is het sowieso wel erg verandert. |
|
Voor hen die festung eng vonden (door het foute volk) is dit geen aanrader heb ik begrepen. |
|
quote: Dan hoop ik maar dat ik nog op tijd ben... If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
quote: Pff, mietjes. |
|
ik begreep dat de kaarten erg hard gingen, dus snelheid is geboden.. geen idee hoveel lui er zullen komen, maar het zullen er flink wat zijn.. Ik hebd er zin an! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: slechts een waarschuwing voor de tere zielen Als de kaarten zo vlug gaan is het maar goed dat zij hun geld hieraan niet verkwisten. |
|
Er is minder ruimte dan oudere locaties, dat weet ik wel. Geen idee hoeveel lui ze er nu op willen hebben. Nadeel is wel dat je hier niet naast je auto kan kamperen door het gebrek aan ruimte. |
|
Oh, mooi debiel. Hopelijk is er een oplossing mbt die bungalows. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |