|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: lijpe shit papi UNITY BROTHER!! Suck my piss |
|
Mijn grote droom is ooit op Wacken spelen. |
|
quote:Hihihihi. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: De shit is aan!!!1 |
|
Greycloak, jij bent echt nog dommer dan het achtereind van je oma. De shit is aan!!!1 |
|
Ooit gaan wonen in een mooier land dan Nederland, en daar mooi huisje krijgen in de natuur, en dan wil ik veel beestjes |
|
quote: Hmm, in het verleden al eens serieus gekeken naar Nieuw-Zeeland..... Boeiender |
|
quote: nieuw-zeeland staat hoog in m'n lijstje met landen waar ik zeker nog eens heen moet. |
|
Lord of the Rings is volgens mij daar opgenomen. Prachtig land ja! |
|
quote: Je méént het joh... ga maar weer snuiven jochie. :") Boeiender |
|
quote: niet zo flauw zijn Nieuw-zeeland, canada, schotland en noorwegen. 4 landen waar ik sowieso nog es naar toe wil. (Nog wel naar 100 landen, maar deze trekken me bijzonder aan op een of andere manier.) |
|
Een eigen praktijkje beginnen waar teken/schilder/knutselles aan mentaal/lichamelijk gehandicapten geef.. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: lijkt me redelijk in de weg gestaan door quote: |
|
Een grote loods met minimaal 10 amerikaanse auto`s bezitten. Lekker in Polen gaan wonen/werken. Allebeide de dromen wordt iig aan gewerkt Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: creatieve therapie? |
|
Dit jaar zakelijk zo volhouden en eindigen als het nu gaat. Voor de rest zie ik wel waar het leven me heen leidt. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: ja, dat overweegd ik nog te volgen maar toch niet gedaan. Wil heel graag dat doen of SPH maar ben comminicatief toch niet zo goed aangelegd als ik zou willen dus ik denk niet dat dat hem gaat worden. Misschien later ooit tekenles geven aan zulke mensen zonder echt een praktijkje te beginnen naast mn vaste baan kan ook nog altijd. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Is dat nou kinky? Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
Dat is als ze therapie gaat geven aan gehandicapte kippen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
"buiten af" wonen de schuur van vikingblood zonder 10 auto's , maar wel met diverse oefenruimtes, studio en kleine concert ruimte daar een beetje de kost mee "verdienen" (dus allemaal betaalbaar voor iedereen) cd's uitbrengen beetje rondhangen op concerten EN 37a maar dan x 10 groter bouwen... (dit alles nadat Gaston mij de straatprijs heeft overhandigd en ik nooit meer hoef te werken) |
|
ik krijg zowiezo steeds meer het gevoel dat ik dit land uit moet. waar dat door komt weet ik niet echt/ IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
<Mekka roept> ik dreum van anale seks signature |
|
Een jaar lang fietsen, door de Balkan, het midden-oosten, Nepal, China, India. En dan met een boot terugreizen. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
terug roeien? je moet natuurlijk ook aan je bovenlichaam denken. wel vet idee, veel reizen en zo basic mogelijk behoord ook tot mijn dromen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |