|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Die 15 m2 ziet er niet best uit nee .. Maar be zelf meer van de duinen dan van het strand. Stilliggen is niet één van mijn pluspunten |
|
quote: Hoezo, moeten die het er mee eens zijn dan? Bedoel jij had toch vrije beschikking over dat huisje? quote: Eh.. waarom moet je op een strand stil gaan liggen? Overigens geen zomers strand, maar lekker in de herfst of winter tussen de stormen door over het zand banjeren. Mooi man! En nee, nog steeds niet in Delfzijl. |
|
is ook weer zo ... dat was wel lekker, ook in delfzijl, bij dikke storm over de zeedijk lopen. Nadeel is dat strand in Nederland of rond Randstad ligt (ga liever gewoon dood) of aan de rand van de wereld (noordgroningen & friesland) of in Semi-Belgie .. Misschien is dan de kust van Schotland wel wat .. |
|
quote: Is ook weer zo'n eind zwemmen. |
|
quote:Daar hebben ze een boot voor .. |
|
quote: Ben je een keer in de Randstad beroofd/verkracht/heeft de Randstad je familie doodgemaakt, oid? [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 28-07-2010 13:43] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Ben er tig keer geweest, en is gewoon niks voor mij. Laten we het daar op houden. Ben niet van de grote steden. |
|
quote: Hehe, zonder dat kan je ook een hekel hebben aan de randstad hoor. Boeiender |
|
Tsja. Zoals ze dat zo mooi op het internet zeggen: Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Ben je een keer door een Randstadhater beroofd/verkracht/heeft een Randstadhater je familie doodgemaakt, oid? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
een interim? signature |
|
quote: Kijk eens naar alle Amerikaanse horrorfilms. Wie zijn de slechterikken? Niet de stedelingen! Maar de Hillbilly's. Het lijkt mij dat ik een gegronde angst heb voor mensen met een afkeer van de grote stad(sagglomeratie). Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
SMAAD! |
|
even normaal doen tegen die Hillbilly signature |
|
quote: Maar hupneus, wat is jouw droom eigenlijk? Hoe zou jij je leven willen hebben als je al je wensen en dromen waar kon maken? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 28-07-2010 15:56] |
|
Ik gok iets met zonnebankbodybuildshemales |
|
quote: Geen idee, heb nooit in Nederland gewoond. |
|
quote: Eerst maar eens een baan denk ik. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: +1 |
|
nog steeds Japan. Geld hea. Sparen ja. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Als het geld er hier naar is een klein boerderijtje en een geitje voor mevrouw XXL. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Waarom Japan? "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
|
quote: Kennissen en mede noisefiends. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ah, vandaar! Een toekomstdroom die ik nu kan bedenken is om goed te kunnen leven van muziek en vormgeving. Daarnaast misschien ook iets doen met wetenschap, maar de wetenschappen die mij interesseren zijn vaak gebaseerd op wiskunde, wat ik onder martelmethodes ipv wetenschap schaar. "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |