|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: In de volksmond "boompje". Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Leuk topic, als ik er nu bij na denk zou ik dolgraag naar de VS willen verkassen, hopelijk is dat mogelijk als ik over 2 jaar mijn hbo diploma heb. Against God and Government |
|
Ik heb geen droom. |
|
quote: /anderhalf jaar later Dat is dus precies mijn droom ook. |
|
Ja, hier ook nog steeds. |
|
Eén van mijn dromen is om ergens in Scandinavie te gaan wonen. |
|
Wat denkt men in andere landen te vinden wat je in Nederland niet kunt vinden? |
|
Ruimte. |
|
Goedkope huizen? |
|
En weet je waarom er ruimte is? Omdat het niet zo cool is als Nederland en dus niet zoveel bewoners kan vasthouden! (en goedkope huizen omdat er minder vraag is! Maar dan kan je ook in een spookdorp in Groningen gaan wonen :p) Maar op een serieuze noot; welke landen met meer ruimte (in Europa vrijwel alles buiten Nederland, als je maar uit de verstedelijkte gebieden blijft) trekken je? Ook qua cultuur/taal/werkvooruitzicht/vrienden en familie/etc.? [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 28-07-2010 12:13] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Lastige vraag, Schotland trekt mij al m'n hele leven heel erg. Scandinavië ook zeker, maar in iets mindere mate. Dat weet ik ook nog niet zo goed. Misschien wil ik wel verder, naar Nieuw-Zeeland. |
|
Ik zou wel naar de Veluwe willen emigreren. Op de hei ofzo. Helemaal alleen. Nou ja, misschien met een hond erbij. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Duitsland! |
|
Duitsland is echt heel goed wonen ja, stuk goedkoper dan in Ned ook. Zou ik op zich in de toekomst ook weer kunnen gaan wonen. Noorwegen of Zweden lijkt me ook erg ok. But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Duitsland zou ook zeker een optie zijn inderdaad. Schotland staat voor mij wel op één! |
|
Huisje (dicht)bij het strand ergens in NL of elders lijkt mij wel wat (behalve in Delfzijl). [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 28-07-2010 12:51] |
|
Heb in Delfzijl gewoond, Strand is overrated .. |
|
quote: Delfzijl.. daar noem je dan ook wat zeg. DAAR niet iig. |
|
quote:Hahaha. Wij hebben vrij beschikking over het vakantiehuis van mijn tante op Ameland. Is inderdaad fantastisch. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Hey, is aan het strand Maar die hele noordkant van het vaste land vind ik eigenlijk kut .. dan een eiland wellicht .. |
|
quote: ZM Ameland vakantie bij je tante dus.. |
|
Dan zal de rust ver te zoeken zijn vrees ik .. |
|
quote: Bijzonder lelijk strand daar. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |