|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik word altijd erg gelukkig van dit soort initiatieven. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
Ik ook. Fantastisch om te zien hoe mensen progressief en inventief durven te zijn om niet alleen hun eigen omstandigheden maar ook die van hun medemensen te verbeteren. When your people matter, menstrual health matters |
|
Fukking geniaal. Ik wil ook zo'n kit in mn tuin! ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
signature |
|
Alles verkopen, de boel inpakken, een dikke Harley of Indian aanschaffen en dan de wereld rond toeren tot je er bij neervalt. Against God and Government |
|
Arts worden, een tijd werken bij artsen zonder grenzen, reizen, mezelf geheel ontwikkelen (voorbeelden: leren koken, leren hoe ik een lamp verwissel tot leren over literatuur en religie zodat ik ook veel kennis bezit voor mezelf en om diepgaande gesprekken te kunnen voeren zonder geen idee te hebben waar ik t over heb enzo. En verschillende talen leren.) en dan anderen helpen zich te ontwikkelen. Help de wereld, begin bij jezelf Nu heb je een sticker verdiend |
|
Een Oscar winnen ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Moet je nu nog leren koken en lampen verwisselen? Dan zou ik maar snel uitloggen en aan de slag gaan mevrouw ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Beginnen met water. Dat brandt niet zo snel aan. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
En het is toch koken. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Precies, Wim Wim. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Geen dromen meer over. Een kwestie van de rit uitzitten en mezelf niet teveel ergeren. https://nieuwspaal.nl/man-roept-steeds-dat-nederland-kapot-is-maar-woont-hier-desondanks-nog-steeds/ |
|
quote: Ik lig aardig op koers. quote: Ik heb totaal de behoefte niet (meer) om langere tijd van huis te zijn. We maken 2 keer per jaar een mooie (verre) reis van minimaal 3 weken en we doen regelmatig stedentrips en weekendjes weg. quote: Rockster word ik nooit en dat wil ik ook niet, maar ik denk dat ik met mijn huidige band wel met regelmaat vette gigs kan gaan spelen. Grappig dat de dingen die ik 9 jaar geleden als dromen zag onbewust min of meer uit zijn gekomen. |
|
quote:That's the spirit! When your people matter, menstrual health matters |
|
signature |
|
quote:Hee, da's lang geleden! Post hier ook zelden meer, maar mooi om oude "bekenden" hier te zien. En kennelijk gaat het goed met je Zelf ook onlangs besloten om een droom concreet te maken. In het najaar gaan we een paar maanden in het buitenland wonen. Muziek maken, schrijven, wandelen, varen, etc. Enige echt hindernis is het (onder)verhuren van ons huis om het financieel haalbaar te maken. Fingers crossed.. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Koken kan ik enigzins wel, lamp verwisselen doe ik nooit XD Tijd zat daarvoor he. Ben nog jong Het echte werk komt allemaal als ik op mijzelf woon XD Nu heb je een sticker verdiend |
|
quote: Gaaf hoor Snaack. In welke band zit je dan tegenwoordig? “If you think the economy is more important than the environment, try holding your breath while counting your money.” – Professor Guy McPherson |
|
quote: Zeker, beter dan ooit quote: Super gaaf, waar gaan jullie heen?? Zoiets zou ik ook nog wel willen doen. Mijn vrouw en ik zijn beiden freelancer dus dat maakt het wel wat makkelijker om weg te gaan. Ik zou graag eens een klus in het buitenland doen. Barcelona (goed te doen), NY (forenzen vanuit Philly want een appartement huren in NY.. Niet op te brengen..) We zullen wel zien wat de toekomst brengt. Heel veel succes in ieder geval! quote: www.distortionrocks.com Feestband. Al een paar grotere shows gespeeld en het sloeg goed aan! |
|
quote: Dat is ook een van mijn dromen, de VS specifiek. Een jaar in New York (of New Orleans) mogen werken en wonen. En de optie hebben om daarna gewoon daar te blijven. Andere droom: naar Nepal en Japan reizen en een degelijk deel van de VS doorkruisen. Verder wil ik zeer graag gerespecteerd expert worden in 'mijn' jobgebied en zou ik zeer graag eens in een bandje willen spelen ( ). |
|
Ik zou wel weer eens een nachtje fatsoenlijk willen slapen, zonder onderbreking. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Poeh, tell me about it... When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Een van mijn broers ging ook een jaartje studeren in Amerika. Dat was 24 jaar geleden en inmiddels een klimschool en vrouw en kinderen, lol. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Mijn droom is dat mijn dochter een gelukkig, gezond en evenwichtig mens wordt. Ik zou ook graag met haar liefdadigheidswerk willen doen later, in een tehuis voor gehandicapten, asiel, dat soort shizzle. Als ik tegen die tijd niet al niet zelf een gehandicapte bejaarde ben haha. When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |