![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Eve. ![]() Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
Ga ook even Goatsnake beluisteren dan... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" ![]() |
|
quote: Ik vind Idolum véél beter. You have time. You are doing fine. ![]() |
|
Idolum is prima, maar Eve overstijgt voor mij de rest toch ook. Anyway, zullen wel weer twee gave platen worden. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Ufomammut brengt op 13 april hun eerste van twee nieuwe platen dit jaar uit: http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermouth.net/news.aspx?mode=Article&newsitemID=169010 Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: Damn... Mooi dat de nieuwe onderweg is. ![]() |
|
quote: Mag, toch? ![]() You have time. You are doing fine. ![]() |
|
Hehe, ja tuurlijk mag dat. Ik persoonlijk vind het vrij opmerkelijk alleen, maar smaken verschillen gelukkig nog steeds. ![]() |
|
Ik merk dat het voor mij vaak nogal samen hangt met wat me live ook heeft weten te overtuigen. Nummers van Eve deden dat de laatste keer een stuk minder dan ouder werk. You have time. You are doing fine. ![]() |
|
Ik vind Idolum ook veel beter, en vind het nogal opmerkelijk om zoiets opmerkelijk te vinden :p Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Idolum vind ik ook beter dan Eve. En Supernaturals ook. ![]() |
|
quote: Haha, blijkbaar. Maar de nummers van Eve deden het bij mij prima op (vooral) Roadburn en Baroeg. ![]() |
|
Vraagje over het eerste deel van ORO ("Opus Primum"): Neurot Recordings brengt volgende maand de CD-versie uit, maar wie doet de vinylversie? Ook Neurot, of doen de heren het zelf op Supernatural Cat? Iemand enig idee? Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
quote: Berichtje van eind vorg jaar. Sindsdien niets meer van vernomen. quote: ![]() |
|
Dus toch, thanks! ![]() Maar even een oogje in het zeil houden voor een eventuele pre-order, dacht ik zo. EDIT: Verdorie, een nieuwe track, weekje geleden gepost! [Dit bericht is gewijzigd door Sonic Titan op 24-03-2012 20:03] Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
Dat nieuwe nummer klinkt echt enorm vet vind ik ![]() Ze spelen donderdag 26 april in Magasin 4 (Brussel). Ik ga toch proberen hierheen te gaan. ![]() |
|
Eve en Idolum heersen inderdaad! @Tool-Fan: thx voor de tip, zal eens moeten kijken of ik kan gaan ![]() |
|
quote: Super, ik ook, ik heb ze nog steeds niet live gezien. ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
Een review van de nieuwe: http://thesludgelord.blogspot.com/2012/03/ufomammut-oro-opus-primum-review.html?spref=tw ![]() |
|
Klinkt veelbelovend, misschien toch eens live gaan zien in Deventer op 22 april... ![]() |
|
Zeer benieuwd naar deze release! ![]() |
|
![]() |
|
quote: Mooi maar prijzig dingetje ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |