|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
In geen 48 jaar... |
|
Heel mooi ding! Wat staat er eigenlijk op die DVD? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Visuals die ze ook live gebruiken. |
|
Aight. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: ff rippen voor op de iPad dus |
|
Ik wacht wel op de cd zonder plaat. Schandalig veel geld! |
|
Tja sludgedoom is hip tegenwoordig .. zie je direct aan de prijzen. |
|
Volgens mij heeft die prijs niet zo veel te maken met snel hipstercentjes verdienen, maar meer met het vrij exclusieve Malleus-artwork. Best tempting, maar ik skip deze speciale versie en ga wel voor een ordinair vinylletje. Buh! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Precies. |
|
En cd en "normale" lp preorder kun je gewoon bij Large.nl doen https://secure.large.nl/search/ufomammut/ |
|
quote: Ah mooi! Heb nog wat spaarpuntjes over. |
|
En hij is te streamen: http://www.roadburn.com/2012/04/ufommamut-to-stream-oro-opus-primum-in-its-entirety-exclusively-at-roadburn-2-new-video-teasers-availabel-as-well/ |
|
Die laatste track |
|
Besteld, verwacht hem morgen of overmorgen. |
|
Eerste luisterbeurt is positief, het zal het niet halen bij Idolum verwacht ik maar zeker weer een goede plaat. |
|
Ik weiger alles op voorhand te beluisteren! |
|
Dat laatste nummer klinkt inderdaad erg lekker! Als ik na Roadburn nog wat geld over heb (twijfelachtig) ga ik toch hard mijn best doen hen te zien in Brussel! |
|
Cd van het jaar! Gevolgd door Mgla. |
|
|
|
Lekker hoor! Lijkt wat meer ruimte voor samples, keys, noise en dat soort zaken, of ligt dat aan mij? Zwaar en hypnotiserend, wat meer dan de vorige(n). Space 'm lekker weg hier in ieder geval! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Nu ook voor het eerst het volledige album aan het beluisteren en ik kan me wel vinden in je beschrijving. Opnieuw heerlijk zwaar, maar voornamelijk door die samples enzo erg hypnotiserend. |
|
Ik vind hem ook zéér te pruimen. Iets minder stoner en meer ambient/trippy stuff Horns up! |
|
...wat hem voor mij voorlopig de plaat van het jaar maakt! Heerlijk! |
|
quote: Hmm. Zal 'm maar even downloaden en een paar keer goed beluisteren voordat ik tot aanschaf overga. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |