![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Kabbelt wat te veel, die nieuwe. Kijken of dat na intensief luisteren nog steeds zo is, maar toch... ![]() |
|
♥ Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. ![]() |
|
quote: Snap wel wat je bedoeld maar hij kabbelt uiteindelijk wel naar een heel mooi einde toe! ![]() |
|
Nee, er gebeurt wat mij betreft toch te weinig op die nieuwe. Ik snap het idee maar heb het zo langzamerhand wel gehoord. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
Ik ben na 2 luisterbeurten al erg sterk onder de indruk van die nieuwe. ![]() Baal er wel van dat ik ze morgen toch niet zal zien in Brussel. Misschien voor hen en Amenra toch maar en dagje naar Dour trekken. [Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 25-04-2012 13:20] ![]() |
|
Iemand nog naar Burgerweeshuis geweest afgelopen weekend? Hoe was het? Ik zie ze idd weer op Dour, zin in! ![]() |
|
Lucifer Songs is vanaf nu verkrijgbaar bij Supernaturalcat/Ufomammut: ![]() Op de komende tour hebben ze deze bij zich op wit vinyl. ![]() |
|
Eigenlijk een beetje een kutplaat. Staan wat knallers op (met name de eerste twee nummers), maar het ding bevat net iets teveel fillermateriaal voor een al behoorlijk korte plaat. Een vinyl re-release van Idolum, dáár zouden ze me een groot plezier mee doen. ![]() Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
quote: Hey, leeft nog ![]() Ja, Idolum of Snailking zou ik dan persoonlijk ook leuker hebben gevonden. Wat ik begreep is dat ze langzamerhand alle platen weer opnieuw op vinyl gaan gaan uitbrengen, dus die zullen dan vanzelf wel volgen. ![]() |
|
quote:Waarom doen ze dit? Voor de enkeling die LP's verzamelt, of gewoon voor het geld? Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. ![]() |
|
quote: Omdat de originele lp's nu voor meer dan 50 euro op ebay/discogs staan: http://www.discogs.com/sell/list?master_id=151296&format=Vinyl ![]() |
|
quote: Zeker, zeker, alleen - althans voorlopig even - wat minder vaak op het internet te bespeuren. ![]() Goed nieuws van de overige reissues trouwens! Ik heb de reguliere versie van de Oro LP eergisteren toch maar besteld, kijk er best naar uit om er eens goed voor te gaan zitten. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." ![]() |
|
Hmm. 2 x geluisterd, en bespeur toch echt een neergaande spiraal. Idolum > Eve > Oro. Het werk wordt ook steeds pretentieuzer, en dat vind ik niet zo goed passen bij Ufomammut. Jammer; benieuwd wat pt. II doet. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. ![]() |
|
quote: Hmm, ik heb net het omgekeerde ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Op 14 juli, tijdens de Affaire (Zomerfeesten), in Nijmegen! edit: Met Baroness en Red Fang [Dit bericht is gewijzigd door BobM op 05-06-2012 2:55] ![]() |
|
![]() |
|
Opnieuw een heerlijk album! Ik moet hen toch dringend eens live zien, maar eens naar De Kreun trekken in oktober. ![]() |
|
Dat nummer van Opus Alter klinkt alweer prima ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Ik bedoelde natuurlijk ook nummer, aangezien ik het over de link had ![]() Vorig album komt hoog in men jaarlijst en misschien zal het andere deel daar ook te vinden zijn. ![]() |
|
quote: Check! ![]() |
|
Alweer een zalig nummer! Op naar de Kreun! ![]() |
|
zo!!! ik kende deze band nog niet en heb dus de laatste eens binnengehaald. het gebeurt niet vaak maar ik ben helemaal weggeblazen (in positieve zin) door deze band. Ik kan niet stoppen met luisteren naar deze muziek. vooral het laatste nummer op de cd is wel het beste nummer dat ik tot nu toe op de releases van 2012 heb mogen horen. Wordt dus gegarandeerd aangeschaft en als de andere cd's ook zo goed zijn ga ik nog meer titels kopen. (zo zie je maar dat downloaden ook geld op kan leveren voor een band/label). ![]() |
|
quote: +1 Éindelijk Ufomammut zien. ![]() ![]() ![]() ORO nog niet gehoord, maar Idolum ligt nog meerdere malen per week op. ![]() |
|
quote:Live was het fantastisch, toen viel het kwartje pas goed. Alleen luister ik het album nu niet meer, maar een bootleg van de show. Zit net even wat meer energie in. Alter pakte mij daarentegen wel direct vanaf de eerste luisterbeurt. Misschien nog naar de Ekko dan maar. ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |