|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Super super super!!! |
|
quote: Wat hij zegt! Het nieuwe album lost alle verwachtingen perfect in. Heerlijk! http://addergebroed.wordpress.com/2012/11/15/ufomammut-oro-opus-alter/ |
|
Ik vind deel 2 beter dan deel 1 Horns up! |
|
Bij mij is het net omgekeerd. Ik heb het meer voor hun psychedelische stijl, terwijl deel 2 veel directer is. Faustian Spirit of the Earth |
|
|
|
Mooi! |
|
Zondag in Vera. |
|
Jawel |
|
Ufomammut is op plaat al vet, maar live is het vele malen beter. Ik heb ze vorig jaar in 013 gezien, toen speelden ze Oro compleet. Mijn moeder vond het ook erg gaaf, trouwens. |
|
quote: WTF, da wis ik allega nie dudes www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote:Best of set ook nog eens. |
|
quote: + Zolle! |
|
Die zijn ook leuk, al hadden ze vorige keer een leuker voorprogramma. |
|
De nieuwe plaat met de naam Ecate is af en hij zal op 30 maart verschijnen via Neurot. Dit is de hoes: Ook is er al een track vrijgegeven: Temple [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 04-02-2015 21:12] |
|
Kijk ik erg naar uit. Ze touren ook met Conan en staan op 25 april in de AB in Brussel |
|
Hopelijk weer wat boeiender. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Ja, wat meer dan vier riffs op de komende plaat zou fijn zijn... Beetje uitgeknepen citroen deze band Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Smaken ... Ik vond beide Oro albums net hun heerlijkste albums tot nu toe. Misschien wel net door die "4 riffs" werkte het erg hypnotiserend in op mij. |
|
Opus Primum vond ik de beste van dat tweeluik, vanwege de opbouwende stijl. Opus Alter was me wat te eenvoudig. Faustian Spirit of the Earth |
|
Opus Alter is een stuk lomper, ja. Live kwam die plaat heel goed uit de verf. |
|
Na Idolum vond ik het allemaal niet zo boeiend meer. Ga de nieuwe wel weer checken, daar niet van. |
|
http://decibelmagazine.com/blog/2015/3/25/flying-saucers-glengarry-glen-ross-ufomammuts-ecate-full-album-stream Stream van de nieuwe. Bevalt me enorm goed! Ik kijk erg uit om ze volgende maand in de AB te zien met Conan. |
|
Was al een tijdje te downloaden. Aardige plaat, maar overtuigd me verder ook niet. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |