|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
hmmm ben volgens mij echt al weer 90% vergeten waar ik ben geweest. toch dan maar in willekeurige volgorde: - death angel @ tivoli - Obituary @ hedon - mambo kurt @ wacken - vulture industries @ elmstreet Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Zwarte Cross. Concert zal ook Hedon - Obituary inderdaad worden. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik ben dit jaar niet veel naar concerten of festivals geweest ivm optredens van Stormrider en Sun Caged, die vaak samenvielen met andere concerten of festivals of wegens geldgebrek maar een paar waren er om nooit te vergeten en zal er in december ene zijn die ik ook niet snel zal vergeteten !!! afgelopen 2008 : - een paar daagjes naar Tunesië voor een solo optreden van Marcel. - Arrow Classic Rock - Bospop - Barfest USA met Sun Caged, Zero Hour, Enchant en Liquid Tension Experiment en dat we 2 nachten bij de Tipton twins mochten blijven slapen - Prog Power, ook weer met Sun Caged en Zero Hour. 28 dec. a.s. : Christmas Metal Symphony |
|
1. Ministry (Metalcamp) 2. Death Angel (Tivoli de Helling) 3. Carcass (Metalcamp) 4. At the Gates (Wacken) 5. Behemoth (Metalcamp) alleen al door het heerschen in die stortbui |
|
Iron Maiden in Assen was hèt hoogtepunt van het jaar. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik denk de volgende (in willekeurige volgorde): Windir - Sogndal (Nor) Veruit bovenaan de lijst!!!! Kampfar - Roermond Taake - Roermond V:28 - Aalst (Bel) Dismember - Breda Urgehal - Lichtenfels (D) Samael - Kiev (Ukr) Immortal - Osnabrück (D) Arkona - Roermond The Batallion - Bitterfeld (D) Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Hehehe, niet helemaal willekeurig dus. Boeiender |
|
quote:Ok, Windir staat ver bovenaan en de rest is in willekeurige volgorde Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
- Axxis (Wacken) - Melt Banana (Tivoli) - Eluveitie, Korpiklaani (013) - Primordial (Wacken, eerste keer Primordial, dus dat verklaart misschien) En ik verwacht heel veel van Amy Macdonald en Uriah Heep volgende week. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Napalm Death (zwarte cross) Castlefest |
|
Makkie... Dutch Doom Days beide dagen daar kan niks gehypeds tegenop. Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
quote: Oh jij bent naar de DDD geweest, wow ben jij mij daar nu toch even underground bezig. |
|
Beste festival: Moshvalley Beste optreden: Sigur rós op Lowlands en As Blood Runs Black in Bochum. |
|
Erg makkelijk: At The Gates, Athene. Allerlaatste show ooit. Wat een GEMIS voor de gehele metalscene. (Bijna) Nog nooit een band zo strak en energiek zien spelen. Carcass, Rockwave festival. Zelfde als het concert van At The Gates. Een band die na zoveel jaar nog steeds alles en iedereen van het podium blaast! ! ! Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
Nifelheim wacken Watain wacken Celestial bloodshed baroeg Taake& Cirith gorgor Kade Infinity Babylong Festivals: Nifelheim wacken Watain wacken En graspop omdat het gezellig was! [Dit bericht is gewijzigd door Kriegsnebel op 06-11-2008 14:41] |
|
1.Iron Maiden / Wacken 2.Electric Wizard / 013 3.My Dying Bride / Graspop/Waldrock/Doom to dust 4.Taake / Azijnfabriek 5.At the Gates / Graspop Dit is eigenlijk zowat het laatste half jaar, afgelopen zomer heeft blijkbaar nogal wat gaten in m'n geheugen geslagen want er zullen vast meer gave concerten geweest zijn begin dit jaar. En qua festivals vond ik alles wel leuk (Waldrock/Graspop/Wacken). Qua sfeer is Wacken overduidelijk de winnaar. don't mistake lack of talent for genius |
|
@ kriektepel, wat een blekkie ben jij zeg... Ik ga trouwens voor Bredadoom met als beste twee Izah en Faal, waren allebei erg fijn. [Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 06-11-2008 14:46] |
|
Ik zet alvast Asphyx - Hedon neer. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
In willekeurige volgorde: Behemoth @ Baroeg, 013 Suffocation @ 013, Bibelot Origin @ 013 Iron Maiden @ Graspop Alestorm @ Graspop Dropkick Murphys @ 013 Death Angel @ Baroeg Exodus @ Baroeg Nile @ Patronaat Severe Torture @ Patronaat Verder vond ik Graspop én Neurotic DeathFest gave festivals. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 06-11-2008 15:08] |
|
Emmure @ Rockfest (BEL) The Secret Handshake @ RockCity, Nottingham (ENG) |
|
Beste concert: Boris (Tavastia, HKI) Ik ben helaas zelden nog onder de indruk van optredens. Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
De optredens die dit jaar het meeste indruk op me gemaakt hebben: Kronos op Deathfeast At the gates op Bloodstock Carcass in Eindhoven en op Wacken Nile en Severe torture laatst in de Effenaar |
|
obituary in hedon / zwolle focus in odeon / zwolle Je moeder. |
|
goh, helemaal geen monolith concerten ? Vind ik ook niet |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |