|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik heb ze dit jaar nog niet gezien |
|
Neurotic Deathfest was qua kwaliteit en sfeer onovertroffen. Er speelde gewoon geen enkele band echt slecht en het geluid was over het algemeen zeer goed. Op Party San (Bad Berka) en Wacken was ook veel versheid aanwezig |
|
Neurotic Deathfest was inderdaad echt geweldig!! Ik denk niet dat dat dit jaar nog wordt overtroffen voor mij [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 06-11-2008 17:35] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Tering, festival is makkelijk, graspop was dit jaar wel heel lekker. Hoewel progpower ook een mooi feestje was. Qua bands forbidden, cynic en alarum. (vooral de laatste lang naar uitgekeken) Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Oh en At The Gates op Wacken natuurlijk. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
oh ja ik vergeet primordial, dawasgaaf Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Op nr 1: Obscene Extreme! Wat een geniaal festival, belachelijk veel lol gemaakt en een goede sfeer! nr 2: Roadburn, altijd goed, 2007 vond ik vetter ivm Neurosis maar dit was ook weer een coole editie nr 3: Waldrock, weinig bands die ik wou zien maar erg coole dag gehad ook al heb ik grotendeels in de backstage door gebracht. nr 4: Neurotic Deathfest, lekkere line up en altijd gezellig in tilburg! |
|
quote: Op Ragnabroek? Dat was Extreem Fijn inderdaad. Bruce Banner |
|
quote: zekerrrr Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
Primordial... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Explosions in the sky @ VERA Verder naar wat black metal concerten geweest maar niets noemenswaardig... ja taake was wel aardig! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Smaak!! Against God and Government |
|
quote:Madball op Jera On Air was ook erg goed. En ja Entombed in Dynamo. Teveel gave concerten gehad tot nu toe dit jaar. [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 06-11-2008 22:50] |
|
Mij zijn vooral de shows in de kleinere zalen/kroegen bijgebleven: - Hyades in de Rambler - The Devil's Blood in Baroeg - Stuck Mojo in de Rambler En daarnaast was Waldrock erg gaaf |
|
quote: Schaam je. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Dat was ook wel gezellig toen. Eerste concert van 2008. Volgensmij zie ik deze band ook het laatst van 2008 hehe. |
|
Ik hou 't maar per band, kan niet zo goed kiezen... Iced Earth (Rock Hard, Zwolle & Graspop) Roger Waters (Londen) Opeth (Bospop & Wacken) Testament (Rock Hard, Eindhoven & Graspop) Mark Knopfler (Londen) Iron Maiden (Graspop & Wacken) Neil Diamond (Rotterdam) Riverside (Bospop) Amorphis (Rock Hard) Bolt Thrower (Antwerpen) Death Angel (Utrecht, Eindhoven & Wâldrock) Benediction (Niederkrüchten) Vader (Londen) Metallica (Pinkpop & Pukkelpop) Carcass (Wacken & Loud from the South) Volbeat (London, Rock Hard, Pukkelpop, Antwerpen) |
|
Immortal, Hellflame Festival Osnabruck Between the Buried and Me, Astoria Londen The Dillinger Escape Plan, Astoria Londen Meshuggah, 013 Immolation, Bolwerk Helmet, Waldrock Morbid Angel, Waldrock Slayer, Waldrock Opeth, Symforce 013 Pain of Salvation, Symforce 013 Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Met stip op nummer 1: Moya Brennan in Hasselt 29/11 2: Loreena McKennitt @ Dranouter 3: Opeth @ AB Brussel 4: Boudewijn De Groot @ Dranouter 5: Cruachan @ Nepherexfest 6: Estampie @ Les Anthinoises 7: Das Ich @ Gothic festival Waregem 8: Qntal @ Gothic festival Waregem 9: The Lucifer Principle @ Ostendfest Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
PT in de HMH was toch echt 2007... mijn lijstje, Porcupine Tree - 013 (en pinkpop) Anathema - De Boerderij no-man - De Boerderij Queens of the Stone Age - HMH (en ook pinkpop) en wellicht dat Riverside er nog bij komt over anderhalve week. the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. |
|
Hm... * A Silver Mt. Zion in Tivoli Oudegracht, Utrecht. * Ministry in 013, Tilburg (met een eervolle vermelding voor voorprogramma Baroness). * Neurotic Deathfest. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Primordial (Heidenfest) op een gedeelde nr 1 met Arkona in de Azijnfabriek. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Same.. Alleen dan Roadburn op 1. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
1. Primordial @ Ragnarök 2. Haggard @ Ragnarök 3. Suidakra @ Turock - Essen ...want veel meer heb ik toch niet gezien dit jaar. [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 01-12-2008 9:53] Bruce Banner |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |