|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
1. Enslaved & Audrey Horne 2. Meshuggah & Trigger the Bloodshed 3. Textures 4. Behemoth She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: ... Slim dan. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Dat heet nou humor. Iets wat hier niet altijd begrepen wordt, maar dat zal meer aan mij liggen dan aan jullie geloof ik. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote:+ Pain of Salvation, 013 Cult of Luna + The Ocean, Burgerweeshuis Baroness, Vera Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Betere grappen maken dan Wat je nu doet is simpelweg de regels weer overtreden en dat ook nog subtiel laten weten ook (wat dan wel weer grappig is ). edit: maakt mij verder niet uit hoor, veel plezier hier [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 06-01-2009 17:53] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: + als laatste Obituary op Hellfest. Heerlijk in de brandende zon staan te bekijken hoe John met een dikke trui op het podium staat. |
|
Slapshot was in baroeg zo lame als wat... Fuck the world and fuck you |
|
quote: Tja, een ding is zeker, aan de kater van de dag ervoor kan het niet gelegen hebben @ bandleden [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 06-01-2009 17:56] |
|
quote:Dank u(niet verder vertellen hey) Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Hey Toon! Ik wil die dvd wel, welke is het? Boeiender |
|
quote:Black sapath in the 70 met allemaal oude opnames van video banden en klipjes van de paranoid sesies en wat mtv shit wat er totaal niet bij past omdat dat meer 80ties is maar goed vind het wel iets voor jou en anders geef hem ook maar weer door hahahahaha. Kom em Zaterdag wel ff langs brengen in popfront(bierbierbierbierbier) Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Beetje vergeten waar ik allemaal ben geweest maar indrukwekkend waren onder andere: Immortal op Graspop Trendkill in Oostburg Metalfest in Amsterdam (algehele sfeer vooral) Municipal Waste in 013 Napalm Death tijdens het gezellige Neurotic Deathfest Satyricon in Antwerpen de rest ben ik kwijt... |
|
Iemand Anathema op Dynamo Outdoor op genoemd? Kan eigenlijk niet missen |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina |