|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
3 woorden: nachtnet en bier Bruce Banner |
|
4 woorden ik drink geen bier |
|
Heel veel woorden: Nou dan drink je toch gewoon geen bier Sjaak!? Wie had er daar ook alweer een slaapplaats? Bruce Banner |
|
quote: Huh, wat? Het was toch al bekend dat ik niet dronk? En om slaapplekken voor hoeveel man en wie gaat het? |
|
quote: Ik zou die drie Duitse bands niet als battle metal typeren, daar zijn ze niet 'happy' genoeg voor. Ik zie zelf vooral uit naar Odroedir en Helfahrt. Gernotshagen beviel me iets minder op het afgelopen Ultima Ratio, misschien kunnen ze het deze keer 'wiedergutmachen' Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Helfahrt was idd behoorlijk OK toen ze met Helheim speelden |
|
Iemand een idee hoeveel de entree zal zijn? |
|
quote:Ga uit van 100 pleuro, dan kan het alleen maar meevallen |
|
Aanwezig achter de bar :-P |
|
quote:Ga maar es slapen zuster! |
|
quote: Dat is ze nu aan het doen, en daarom heb ik de komende dagen een 'mooi' stil klusje: al onze CD's in één gezamenlijke lijst zetten Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Ik ben benieuwd woensdag |
|
quote: Als ik 9 jan dan maar goed wakker ben :-P Nee, helaas betaald mijn baas me niet om te gaan slapen......zou trouwens wel een droombaan zijn |
|
Judge M: weet jij al meer? Wij horen maar niets... Bruce Banner |
|
- Greycloak What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
"Waar blijft hij toch met zijn lijstje?" = beantwoord. - Greycloak - MeisjeMetal - NightNurse - Aphrodite - Wolve - Black Beefu - Grimbert - Lainedil - Blastmaster - Ziona - Morridin (komt hij überhaupt hier? ) - Judge M. - Bruce Banner |
|
Jeetje, gaat druk worden. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik doe er nog even moeilijk over. |
|
Ook aanwezig, achter de draaitafel; iemand nog verzoekjes (naast dat ik zelf o.a. XIV Dark Centuries en Kroda meeneem, wordt dat ook eens gedraaid in Dynamo) :p Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote:Taake!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
- Greycloak - MeisjeMetal - NightNurse - Aphrodite - Wolve - Black Beefu - Grimbert - Lainedil - Blastmaster - Ziona - Morridin (komt hij überhaupt hier? ) - Judge M. - Hades En dat terwijl Lain prima wist dat ik ook zou komen |
|
Lain heeft zoveel vrienden, je kan het hem vast wel vergeten dat ie eventjes eentje niet voorin zijn hoofd heeft zitten. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
- Greycloak - MeisjeMetal - NightNurse - Aphrodite - Wolve - Black Beefu - Grimbert - Lainedil - Blastmaster - Ziona - Morridin (komt hij überhaupt hier? ) - Judge M. - Hades - Hub de Gallier (met veel dorst ) Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ah mooi! Proost alvast. Hades, sorry linker gozer. Ik maak het goed met: Verzoekjes: veel Drama draaien Bruce Banner |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |