|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, was een geslaagd avondje: bekenden gezien, mensen kunnen verblijden met een "oh kut, die plaat zoek ik al jaren" (dus Drama niet gedraaid), leuke optredens (voral de opbouw in de set van Odroedir was erg gaaf), wat CD-kes kunnen aanschaffen en eindelijk eens in Dynamo wat meer in mijn eigen straatje kunnen draaien (en dan nog relatief weinig echte 'black' als Taake). Wat mij betreft mag zo'n paganfest vaker! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Nogmaals dank. Ook aan Judge M. voor de slaapplek en het heerschende ontbijt. (en de Zm-jam-met Judge M. ) Bruce Banner |
|
quote: Heb je die stapel nog niet op ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Aha, du bist ja wieder zu Hause . Graag gedaan beste kerel quote:Yeah, dat was gaaf! :bassmiley: quote:Nope en ik heb me toch niet echt ingehouden gisteren |
|
quote:Hee, daar hing een bordje bij dat dat niet mocht |
|
Grey was crew (lees: chauffeur + sleepneg0rt) Dan mag dat. En waarom heb ik Lenneke DRIE keer uit de backstage-ruimte moeten wegjagen? ...en waarom kwam ze daarn WEER terug? Bruce Banner |
|
quote:Volgende keer scheermesjes en douchemuntjes meegeven. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Volgende keer gewoon niet meer binnenlaten. "Gezellig babbelen" in de zaal of aan de bar is prima, maar een bandruimte is voor bands en lui die we daar WEL bij willen hebben. Maar nu ben ik uiteraard een klootzak. Ennieweez, was dikke heerscherij daar. Bruce Banner |
|
Dus die deur werd goed bewaakt En volgens mij kan ik ook wel raden wie Lenneke dan was. |
|
quote: Eluveitie trui, donker haar, "vrij" aanwezig... Mooi trouwens, dat je (voor ons) wel weer aan de linkerkant stond. Bruce Banner |
|
Goed gegokt dus, wat win ik? (En nee, niet haar svp). En als ik telkens voor mezelf links zou staan klopten de foto's niet meer he? |
|
Je mag haar zo meenemen hoor. Bruce Banner |
|
More violence in the sound!! Less Jezus!!! Push the violence button!! Relaxorien was goed tedoen! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ik zal volgende keer wel even een blik in de backstage werpen dan |
|
Deed die ene Duitser ook, een blik werpen. Werd die vriendelijke meneer van Dynamo die de boel weer moet opruimen niet blij van. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina |