|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Pre-party, klinkt goed. Simplon een idee? Bruce Banner |
|
Entree is 8 euro Lain kun jij hier niet toevallig iets van een tijdschema droppen? Kan ik checken of het allemaal uitkomt |
|
Hij zou willen dat ie een schema had, hehehe. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Wist ik maar meer. Begint om 20:00. Naar huis gaan kan een dag later ook wel. Bruce Banner |
|
In principe mag ik de morgen erna gewoon weer werken, maar ga denk ik toch maar proberen of ik dat nog kan ruilen Edit: geregeld [Dit bericht is gewijzigd door Meridian op 07-01-2009 14:01] |
|
Morgen! Bruce Banner |
|
En je weet nog steeds niet hoe laat je moet spelen? |
|
we spelen om 20.00 |
|
Ok mooi! Hopelijk kan ik Gernotshagen ook nog zien |
|
Toch geen vervoer meer vanavond dus dat word met de trein en al om 23.00 terug |
|
Heb er zin in Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Als ik dan eindelijk mn voer weer binnen kan houden (wel vaak de laatste tijd dat ik hier last van heb..) ben ik er gewoon. Hub, jij krijgt iig bier van me, hehe |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:De hele avond?? Keerl heb je wel zoveel geld? |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Nee, helaas zit ik ook niet zo goed in mn centen. |
|
En alsnog een bob weten te regelen dus kan Gernotshagen ook zien, zin in! |
|
Ow verrek, ik had nog een flinke stapel munten. Mooi! |
|
Staat de tap al klaar? Ik kom er zometeen al aan met de trein Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Von Partystein!!! Bruce Banner |
|
|
|
Anders laat je even je cd's en het bier voor Judge in de auto liggen. En fuck de voedselgestapo. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Bier is nu voor jou. CDs haal ik wel weer op. Bruce Banner |
|
Thx dude! En was echt gaaf gister, beetje backstage hangen heerscht! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |