|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
PRECIES die plaat bedoel ik!!!!! Gast, als je een lekker wijf was geweest, had ik je al LAAAAANG gebatst! Bruce Banner |
|
quote:Ik weet vrij veel ja Waar the hell heb je het over? |
|
Waarom mag Exelorien eigenlijk niet bij op de flyert? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Er moet nog wel een beetje publiek op afkomen... (geintje Lain.. ) |
|
@Judge: XXL, bekijk de Flyer nog eens... of gaat Elexorien ook de gehele tour mee? |
|
Ow kut dan al, eigenlijk zou ik hierbij zijn en nog wel gratis naar binnen mogen |
|
- Greycloak - MeisjeMetal - NightNurse - Aphrodite - Wolve - Black Beefu - Grimbert - Lainedil - Blastmaster - Ziona - Morridin (komt hij überhaupt hier? ) - Judge M. - Hades - Hub de Gallier (met veel dorst ) - Meridian |
|
Hey Leute, kan ik bij iemand crashen? Ergens tussen Eindhoven en Venlo, en enigszins in de buurt van een station zou geniaal zijn. Neem ik ook bier mee! Bruce Banner |
|
quote:Mijn bier is op dus je bent welkom |
|
Nice, dank je! Paar vragen dan nog: Heb je een bank of matras, en iets wat op een slaapzak/deken lijkt? Dat voldoet al. Heb je nog voorkeur voor een bepaalde biersoort? Woon je ver van Dynamo of het station af, en hoe kom ik bij jou thuis? (afgezien van "al lallend en niet in een rechte lijn") (sixpackje) Bruce Banner |
|
Mocht het bij Judge niet lukken, ik heb een matras, kussen en dekbed voor je liggen, bier hoeft niet, en je kunt met mij naar huis rijden, hehe, check je mail. |
|
Tevens nice, dank! Dan overleggen we vrijdag wel even, ok? Of vecht zelf maar uit wie het het allerliefste mee naar huis wil nemen. Niet allemaal tegelijk! Bruce Banner |
|
quote:Bank + slaapzak it is. Handdoeken enzo dat heb ik ook allemaal in huis dus je kunt je de moeite besparen. quote:HJ will do just fine quote:1 km van Dynamo, +/- 1,5 km van het station. 2 straten verderop stopt de bus naar het station maar ik moet zaterdagmiddag ook nog ergens heen dus we kunnen eventueel samen richting station lopen. Van Dynamo naar mij is letterlijk 1 lange rechte weg af. Lallende of niet dat moet je zelf weten quote: |
|
Mij boeit het niet waar je slaapt, hehe, maar laat ff van te voren weten vrijdag waar je gaat crashen, kan ik mn vriendin ook ff inlichten, hehe |
|
Dan houd ik het bij Judge M. Toch bedankt Von Sjakenhausen! Mochten jullie nog eens verdwaald zijn in de buurt van Wuppertal (concert in Essen, Bochum, Dortmund, Köln ofzo), dan weet je wie je moet bellen. / Bruce Banner |
|
Gheghe Lain, als het bij Barten niet lukt hebben we altijd hier nog wel een bedje klaar staan, en daar hoef je me niet voor te batsen (zal vrouwe Mandylion niet leuk vinden, dat is namelijk haar enige monopolie); zoals het er nu voor staat blijven Myth of Fury en Hub hier toch al slapen... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
He broer, je bent er vrijdag ook dus? Gezellie! |
|
Geniale mensen daar in EHV. Bruce Banner |
|
quote: Zie iets hierboven: ik draai zelfs tussen de optredens door muziek, nu al o.a. van Drama en Taake Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Ik weet nog wel een leuk bandje wat je kunt draaien Kun je meteen een cdtje van aanschaffen als je wilt, want je collega bij LoM heeft m gereviewed. Maar zonder gekheid, cool om je weer eens te zien! |
|
Het gaat gezellig worden, zie ik. Ik bedank echter, maar drink die avond wel een biertje op jullie gezondheid. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:Oh? Neem -jij- bier mee..? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ja. Jammer dat je er niet van mag genieten, maar dat houd je nog wel tegoed. Bruce Banner |
|
quote:Niets daarvan! Gewoon donderdagavond jongeman! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |