|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
14de aanwazig. Wil je muilperen? |
|
Uiteraard aanwezig in Ljouwert Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Central Europe? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: +1 Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:zuid noorwegen is ook best centraal Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ze hadden er ook meteen beter "a forest trip in central Europe" van kunnen maken, of "en skogtur/på skogstur i Sentraleuropa", dat gemengde Engels/Noors komt een beetje achterlijk over, met alle respect. Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Hehehehe, skogstur.. "hey Robbert-Jan, moet je dit zien! Dat is NOORS, dus gaaf!" |
|
quote: Nou in ieder geval heb jij fijn aan iedereen kunnen laten zien dat je Noors spreekt. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Maar goed dat het dan om de muziek gaat en niet om de naam van een tour Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
4x aanwezig! |
|
quote: Nou, daar ben ik ook verschrikkelijk vet mee Alsof Noors spreken HET nieuwe statussymbool is..... @Hub: uiteraard gaat het om de muziek, het komt alleen wat amateuristisch over Het verbaast me trouwens dat Kampfar dit keer niet zelf een naam voor hun tour heeft verzonnen. Ik vond dat altijd wel gaaf. [Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 17-11-2008 18:57] Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Jack, kan jij een Noorse vertaling maken van "gewoon komen stelletje mietjes, kan jou het schelen hoe je zo'n geweldig package noemt?" Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote:De naam komt van het bookings agency Ik vraag me verder trouwens af waarom een tour per sé een naam moet hebben hehehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
daar ben ik wel bij in eindhoven denk! Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: Dat zou zoiets moeten worden als: "Bare kom, dere homofile tøser! Hvem bryr seg om navnet når det gjelder en så jævli genial package" Een tour hoeft zeker niet perse een naam te hebben, ik vond het gewoon altijd zijn charmes hebben dat Kampfar dat wel deed. [Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 17-11-2008 20:11] Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Hahahaha Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Wel aanwezig. spelfout weggehaald... |
|
14e Leeuwarden is met zo'n 7 andere grote namen erbij! Meer info volgt. |
|
quote: Hmm, Extreme Aggression? spelfout weggehaald... |
|
Nee, Black Metal Desecration! |
|
quote: Goede zaak! spelfout weggehaald... |
|
In Hedon? Gaaf ja, denk wel aanwezig te zijn. |
|
Ligt er een beetje aan wat Wietze op de vrijdag neerzet op Black Metal Desecration. Anders dus aanwezig op vrijdag in Hedon, zaterdag Romein, zondag Dynamo en donderdag Turock. |
|
Iskald! 15e wellicht aanwezig |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Volgende pagina |