|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Oew! Details! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
|
|
quote: Godverdomme, hoe moest ik nou weten dat dat het was? Dat soort ademloze reacties zie ik wel vaker bij vrouwen in dat soort situaties! quote: Als je je eens niet zo laf in een hoekje verschuilt als we het op hetzelfde concert zijn zal je dat verdomde snel waar kunnen maken. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 26-11-2008 17:33] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ha, ff quoten! Dit moet namelijk niet weggeedit worden Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Joran? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: I've taught him erverything he knows. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Huh |
|
quote: Das dan niet veel... Boeiender |
|
quote: Gelukkig zie hij "he knows" |
|
Overzichtje om het voor Schaep makkelijker te maken: Beli Mawr Count Usher Zillah-morte ZelThoR Lainedil Mutilator Greycloak Kramy MR. N Onweerwolf Snaack DrDoom ...de rest van het forum (onder bedreiging) Vikingblood R. edit: trouwens, Paul is geen moderator. Paul is administrator. Die ook weg dus. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 26-11-2008 17:39] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Hehehe, was ZelThor snel klaar dus... net als bij die hyperventilerende meid denk ik.... Boeiender |
|
quote: You get what you pay for. |
|
quote: Je bent duidelijk niet objectief genoeg, gezien het ontbreken van R. in je overzicht. Toch bedankt. |
|
quote: Hij staat er wel hoor Beli Mawr Count Usher Zillah-morte ZelThoR Lainedil Mutilator Greycloak Kramy MR. N Onweerwolf Snaack DrDoom ...de rest van het forum (onder bedreiging) Vikingblood R. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Je weet mij te vinden, in het hoekje. Als ik jou was zal ik die dag maar weinig eten, want je maag moet genoeg ruimte hebben voor mijn vuist. Nu is het trouwens mooi geweest met mooie beloftes over en weer. Ik zie jou wel op waking the dead ofzo, ergens in de goot, met een stuk staal tussen je ribben, in de regen, met je broek op half 7 (ivm een verzoekje van vikingblood). [Dit bericht is gewijzigd door R. op 26-11-2008 17:45] |
|
Zijn er nog kaarten over? |
|
Ik word er zo verdrietig van als ik moet modereren jongens Ff normaal doen hier, anders moet ik dit prachttopic toch echt wegflikkeren. Bedrankt |
|
quote: HEE; waar is mijn stem op Vikingblood gebleven dan??? spelfout weggehaald... |
|
Zelthor, zelfs zonder status is hij de ubermod! |
|
Vanaf nu graag alleen nog serieuze reacties van mensen die stemmen. |
|
quote: +1 |
|
Beli Mawr Count Usher chris Zillah-morte ZelThoR Lainedil Mutilator Greycloak Kramy MR. N Onweerwolf Snaack DrDoom Elite M. ...de rest van het forum (onder bedreiging) Vikingblood R. Varanus [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 26-11-2008 17:52] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
lain uiteraard, geweldige gozer.verder alle mods die mij NIET geband hebben het afgelopen jaar. Fuck the world and fuck you |
|
Beli Mawr Count Usher chris Zillah-morte ZelThoR Lainedil Mutilator Greycloak Kramy MR. N Onweerwolf MMayo Snaack DrDoom Elite M. ...de rest van het forum (onder bedreiging) Vikingblood R. Varanus Lastig kiezen, bedoel Gaycloak is mijn favoriete klootzak maar Vikingblood is mijn favoriete hypocriete mod. Moest lang nadenken, maar Gaycloak won net met een snotje afstand verschil. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |