|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: wtf is hier aan de hand dan? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
En mijn stem gaat uiteraard uit naar Lain, zonder zijn onsterfelijke support voor mij hadden jullie nu allemaal op een andere inconsequente kutmod moeten stemmen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/4259 |
|
quote: Was ook tussen VB en Grey aan het twijfelen, Vikingblood doet het nog steeds goed met de frikadellen, maar Grey is er in geslaagd mij een taxi in te slepen en heeft zowaar 2 topics laten staan van mij! Dus Grey wint! |
|
Waar blijft mijn stem van Mental? Ik ga hier niets editen, om verwarring en vervalsing te voorkomen. Bruce Banner |
|
quote: quote: Idd?!? Zelthor heeft een hyperventilerende meid bezwangerd?!? |
|
Van dit soort topics krijg ik altijd een beetje de "Wie heeft de meeste vriendjes?" kriebels. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Beli Mawr Count Usher chris Zillah-morte ZelThoR Lainedil Mental Mutilator Greycloak Kramy MR. N Onweerwolf MMayo BW Snaack DrDoom Elite M. ...de rest van het forum (onder bedreiging) Vikingblood R. Varanus |
|
quote: Hey, laat Kimmey er nou eens een keertje buiten. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Vielen Dank. Bruce Banner |
|
Beli Mawr Count Usher chris Zillah-morte ZelThoR Lainedil Mental Mutilator Greycloak Kramy MR. N Onweerwolf MMayo BW Snaack DrDoom Elite M. ...de rest van het forum (onder bedreiging) Vikingblood R. Varanus Verval Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Beli Mawr Count Usher chris Zillah-morte ZelThoR Lainedil Mental Mutilator Greycloak Kramy MR. N Onweerwolf MMayo BW Snaack DrDoom Elite M. ...de rest van het forum (onder bedreiging) Vikingblood R. Varanus Verval Elfensteen Jenje We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Beli Mawr Count Usher chris Zillah-morte ZelThoR Lainedil Mental Mutilator Greycloak Kramy MR. N Onweerwolf MMayo BW Snaack DrDoom Elite M. ...de rest van het forum (onder bedreiging) Vikingblood R. Varanus Verval Metaalhoofd22 Elfensteen Jenje ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
De moderator die mij kan helpen door op een eenvoudige wijze mijn nick aan te passen van Vampire John naar Lord Neithan, zonder dat ik met een ander mailadres helemaal opnieuw moet beginnen Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
ik wil me al tijden aanmelden als moderator, ik denk dat ik het met vlanz en wimpel zou winnen |
|
Zillah. Verrassend triviaal |
|
Beli Mawr Count Usher chris Zillah-morte ZelThoR Lainedil Mental Mutilator Greycloak Kramy MR. N Onweerwolf MMayo BW Snaack DrDoom Elite M. ...de rest van het forum (onder bedreiging) Vikingblood R. Varanus Verval Metaalhoofd22 Reddy Ik stem op de bebierbuikte viking met platneuskat, veel cooler dan dat kan een mens niet worden. [Dit bericht is gewijzigd door Reddy op 26-11-2008 19:42] dus |
|
Beli Mawr Count Usher chris Zillah-morte ZelThoR Ohneschwanz Lainedil Mental Mutilator Greycloak Kramy MR. N Onweerwolf MMayo BW Snaack DrDoom Elite M. ...de rest van het forum (onder bedreiging) Vikingblood R. Varanus Verval Metaalhoofd22 Reddy Verrassend triviaal |
|
Op 26 november 2008 18:12 schreef MMayo het volgende: Beli Mawr Count Usher chris Zillah-morte ZelThoR Lainedil Mutilator Greycloak Kramy MR. N Onweerwolf MMayo Gemene Lepel Snaack DrDoom Elite M. ...de rest van het forum (onder bedreiging) Vikingblood R. Varanus Ik zag 't wel, Zelthor die stiekem mijn stem op Grey niet opnam! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Beli Mawr Count Usher chriz Zillah-morte ZelThoR Ohneschwanz Lainedil Mental Greycloak Mutilator Greycloak Kramy MR. N Onweerwolf MMayo BW Gemene Lepel Snaack DrDoom Elite M. Vikingblood R. Varanus Verval Metaalhoofd22 Reddy Spelling. [Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 26-11-2008 20:27] |
|
Snaack |
|
quote:ik wou net zeggen, ik heers natuurlijk he Fuck the world and fuck you |
|
Beli Mawr Count Usher chriz Zillah-morte ZelThoR Ohneschwanz Lainedil Mental Mutilator Greycloak Kramy MR. N Onweerwolf MMayo BW Gemene Lepel Snaack DrDoom Elite M. Psychonaut Mies Vikingblood R. Varanus |
|
Wel even de juiste lijst aanhouden he? Ik had ook een stem van Grey, Haakneus dat je bent. Bruce Banner |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |