|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Grrr, net te laat, anders was het 4 keer op een rij Snaack geweest Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Greycloack |
|
Sinds wanneer is moderaten een populariteits wedstrijdje geworden? Ik vind het nogal vreemd. edit: ik zie het al, de beste moderator kan het verplaatsen naar het onzin forum [Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 27-11-2008 12:19] "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: dit soort wedstrooijden worden in het leven geroepen om meer respect af te dwingen voor het moderatorschap en leiden tot meer concurrentie waardoor het heel ZM ten goede zal komen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Daarnaast is het een vernuftig plan om de gebruiker na te laten denken over de positieve kanten van de moderators, terwijl zij over het algemeen worden afgeschilderd als boemannen. |
|
een boeman is ook veel makkelijker te schilderen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Met de juiste kleuren kom je al een heel eind, zeg ik altijd maar. |
|
fijn dat je me weer wijst op mn visuele handicap, verteld dat toch ook niet aan een armloze dat het vooral afhangt van de juiste kwast. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Sorry man, daar stond ik helemaal niet bij stil. Ik zie je ook helemaal niet als een gehandicapte, maar als een volwaardig mens, met een handicap. |
|
Mijn stem gaat naar Paul, hij is er haast nooit en is de enige die de functionaliteit van het forum nog enigszins verbetert. |
|
jij hebt alleszins de mooiste avatars dit jaar signature |
|
Snaack toch maar. |
|
Snaack idd |
|
quote: + quote: quote: quote: quote: quote: *strooit bloemetjes en deelt gratis bans uit, ook zonder overtreding!* Beli Mawr Count Usher chriz Zillah-morte ZelThoR Ohneschwanz Lainedil Mental Greycloak Snaack Mutilator Greycloak Kramy MR. N Onweerwolf MMayo BW Gemene Lepel Snaack DrDoom Elite M. Psychonaut Mies FRNK waterfiets BitchSlap Svartekunst MetalJan Vikingblood R. Varanus Hypnos Spuitpoep Ik heb zelf op Lainedildo gestemd. Ook heb ik uiteraard voor de stemmingmakerij en als ondersteunend bewijs voor het immer inconsequent zijn van de mods alleen mijn eigen stemmen verwerkt |
|
Voor zover het een inimini ietsje pietsje serieus is bedoel dan laat je internet toch lekker tellen? http://poll.pollcode.com/OQI8 I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ja dag, het moet geen eerlijke poll worden natuurlijk. *zoekt lijst met anonieme proxies* |
|
En ik wou net op je stemmen vanwege je eerlijkheid! Verdeurie! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Misschien wacht ik toch eerst de promotie campagne van de moderators af. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Znaack, de manier waarop hij slotjes op topics gooit spreekt me wel aan. |
|
Ik stemde aanvankelijk op Snaack, maar aangezien hij mij niet heeft meegenomen in het lijstje, stem ik alsnog op Vikingblood. Tweede keus was Lain omdat Mental op hem stemt, maar ja, Mental is nu eenmaal ondergewaardeerd [Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 27-11-2008 22:55] Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Ik stem op Paul, Paul houd deze ellende al jaren draaiend, terwijl het al een jaar 5 niet meer over metal gaat. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: Ah gelukkig ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Daar moet zeker een nummer in staan? Geen idee, ik kan die dingen nooit lezen, maar ik heb dan ook een bepaalde vorm van kleurenblindheid. [edit]35 misschien? [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 28-11-2008 1:10] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |