|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Hehehe, ik moet dat shirt echt nog hebben. |
|
Valt er een prijs te winnen ofzo? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Man o man.. Weekje niet aanwezig en wederom niets gemist. Wat een zelfbevlekking hier weer. Als ik dan stem stem ik voor Zillah.. die heeft teminste jets0rz. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Jij hebt ook jetz0rz.... Bruce Banner |
|
quote: WTF Nee, geen rood-groen kleurenblindheid, want ik kan afzonderlijke kleuren gewoon zien, maar ik heb een probleem met intensiteiten. Dus als je me een boekje met 70 van die plaatjes voorlegt dan kan ik er waarschijnlijk 60 niet van zien, ook al kan ik alle kleuren individueel benoemen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
De uitslag: 1. Snaack (10 stemmen) 2. Greycloak (6 stemmen) 3. Vikingblood (4 stemmen) 4. Lainedil (3 stemmen) 5. Zillah Morte (2 stemmen) 5. Beli Mawr (2 stemmen) 7. Mutilator (0 stemmen) Ook jullie gefeliciteerd! |
|
Gefeliciteerd quote: jah ik kan kleuren ook individueel benoemen heb alleen meer moeite met het onderscheid erin, heb je een keer zo'n testje gedaan want met die testjes kun je kijken welk type je hebt. http://colorvisiontesting.com/online%20test.htm edit: en er zijn nog wel andere testjes die ook andere typen kleurenblindheid (er zijn er redelijk wat en zelfs het omgekeerde 4 kleuren kunnen zien) onder de loep nemen. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 30-04-2010 18:55] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Ik voldoe aan alle kleurenblindheden in dit testje. Kan me nog een Aardschok herinneren met rode bladzijden met groene letters. Die kon ik weggooien wegens onleesbaar. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
dit testje is maar alleen voor de meest voorkomende die wij hebben dus. Ik kon even geen betere testjes vinden. Maar idd, het is vast wel te zien maar tering wat leest zoiets irritant [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 30-04-2010 22:39] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ik denk dat je daar niet per definitie kleurenblind voor hoeft te zijn. Rode achtergrond met groene tekst (of andersom) is gewoon een slechte combinatie qua leesbaarheid. |
|
Ah ok. Ik heb de veel voorkomende "groen-rood-afwijking", geen groen en rood bij elkaar in de buurt kunnen onderscheiden, plus dat ik bijna alle donkere kleuren als zwart zie, b.v. donkerblauw, aubergine, donkerpaars en al die andere donkere kleuren waar andere mensen het altijd over hebben die bestaan voor mij gewoon niet. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 30-04-2010 22:42] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik vind kleurenblindheid wel facinerend. Heb het zelf niet, maar vraag me wel altijd af hoe het is om kleurenblind te zijn. Of je er echt last van hebt, etc. Niet lullig bedoeld natuurlijk, puur nieuwsgierigheid. |
|
quote: En ik overweeg te stemmen op de eerste moderator die keihard in dit topic ingrijpt. |
|
Tenzij die mod ook kleurenblind is. |
|
quote:Is die om te lachen? Ik zie hem niet. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: |
|
quote:Ik vind het lastig bij het uitzoeken van kleren, veel dingen die ik bij elkaar zoek schijnen te vloeken. Heb het nooit gehoord anders, maar goed. En ik kan niet schilderen bij kleuren die op elkaar lijken, zie nooit waar ik nou wel of niet geweest ben met de kwast. Je mist gewoon een hoop nuances. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Ah merci. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ik ben ook kleurenblind. Echt last heb ik er niet van, alleen als ik 's nachts met de auto door stedelijk gebied moet rijden. Dan heb ik erg veel moeite om tussen de oranje getinte straatverlichting de stoplichten te zien. Bareuh... |
|
quote: Bij deze. Bruce Banner |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |