IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Gothic, hoe is het je gaan intereseren ? Vorige pagina | Volgende pagina
zwartdoornroosje
Stervend
Usericon van zwartdoornroosje
Posted 11-05-2002 16:09 by zwartdoornroosje Wijzig reactieProfiel van zwartdoornroosjeQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2002 13:18 schreef Azrael het volgende:
Het valt me op dat van de die-hard metal mensen op dit forum een hoop een hekel aan gothic hebben. Dit zelfde is bij de gothic scene weer andersom alleen wel minder.
Ik zelf luister en metal (alhoewel heel weinig) en gothic 24/7 .
Ik snap niet waarom mensen zo'n hekel aan elkaars muziek hebben. Ik ken zat metalers en zat goths maar in de real life is dit probleem er niet.
Best wel raar. Volgens mij echt een internet prob.


agree.

Gothic (de lifestyle ofzoow) is me neit echt gaan intresseren, gothic-metal wel, en dat komt idd doordat ik niet constant een muur van muziek wil horen,
als ik bijv. nightwish luister lopen mijn gedachtes heel anders, en dat is affentoe nodig ofzoow. Verder gewoon mooie muziek.
En van mannelijke zangers hou ik niet zo, tenzij ze grunten.


Godverdomme, jij durft! Ik wil alleen een vrouw met kutschurft!!


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 11-05-2002 19:05 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

niet


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-05-2002 19:20 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ach ja de pubertijd he


M2-X.U.L.
once we were weak organic
Usericon van M2-X.U.L.
Posted 07-07-2002 8:16 by M2-X.U.L. Wijzig reactieProfiel van M2-X.U.L.Quote dit bericht

quote:
Op 3 mei 2002 20:22 schreef schaambaard het volgende:
metal en gay/gevoelig/zeurderig/onzinnig gaan niet samen.


ik weet niet hoor maar ik kan hieruit opmaken dat er toch een bepaalde lichting metals een bepaalde homofobie heeft (willen ze wat kwijt???)


, now we use both to achieve perfection


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 07-07-2002 11:11 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 2 mei 2002 13:18 schreef Azrael het volgende:
Het valt me op dat van de die-hard metal mensen op dit forum een hoop een hekel aan gothic hebben. Dit zelfde is bij de gothic scene weer andersom alleen wel minder.
Ik zelf luister en metal (alhoewel heel weinig) en gothic 24/7 .
Ik snap niet waarom mensen zo'n hekel aan elkaars muziek hebben. Ik ken zat metalers en zat goths maar in de real life is dit probleem er niet.
Best wel raar. Volgens mij echt een internet prob.


Volgens mij hebben mensen hier geen hekel aan me.Wat wel het geval was op een gothbord.Ik luister beide,maar dat schijnt niet te mogen.Misschien moet ik ook m'n vriendje maar dumpen dan,da's zo'n metalgeit,want volgens dit topic gaat goth en metal niet samen

[Dit bericht is gewijzigd door Vampie op 07-07-2002 11:14]


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 07-07-2002 12:26 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

ach laat ze lekker lullen


SQT
Usericon van SQT
Posted 07-07-2002 15:34 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

precies laat iedereen in zijn of haar waarde, ik ga om met hiphoppers, skaters, alto's, metallers, trance-mensen en weet ik het allemaal met wat voor mensen nog meer. Maar wat doet dat er toe? Als je toch met iemand kunt opschieten is er verder toch geen probleem ofzo? Idiote wereld


gunship_x
Usericon van gunship_x
Posted 08-07-2002 22:02 by gunship_x Wijzig reactieProfiel van gunship_xQuote dit berichthttp://gunship-x.glow.nl

Ik heb altijd van harde nuziek gehouden en ben van newbeat naar hardrock gegaan nu zit ik in de gothic hoekje en op dit moment luister ik weer Gorefest want ik had daar weer ff zin in dus weer ff uit dat hoekje lekker belangrijk ik voel me er fijn bij dus pak een tje
ps welke leuke meid wil achter op mijn motor mee?



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 08-07-2002 22:59 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 8 juli 2002 22:02 schreef gunship_x het volgende:
Ik heb altijd van harde nuziek gehouden en ben van newbeat naar hardrock gegaan nu zit ik in de gothic hoekje en op dit moment luister ik weer Gorefest want ik had daar weer ff zin in dus weer ff uit dat hoekje lekker belangrijk ik voel me er fijn bij dus pak een tje
ps welke leuke meid wil achter op mijn motor mee?


haha is jou motor de moeite waard dan?


gunship_x
Usericon van gunship_x
Posted 09-07-2002 6:14 by gunship_x Wijzig reactieProfiel van gunship_xQuote dit berichthttp://gunship-x.glow.nl

en of mijn motor de moeite waard is anders rij ik er toch niet op tis geen chopper tis geen scheurijzer
pff kijk zelf maar http://gunship-x.glow.nl



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-07-2002 9:40 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2002 6:14 schreef gunship_x het volgende:
en of mijn motor de moeite waard is anders rij ik er toch niet op tis geen chopper tis geen scheurijzer
pff kijk zelf maar http://gunship-x.glow.nl


heb hem al gezien, misschien dat iemand anders achterop zit, sorry maar na achterop een ducati 900ss gezeten te hebben doet jou speledingetje me niet zoveel


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 09-07-2002 10:30 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

On topic graag!


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


gunship_x
Usericon van gunship_x
Posted 09-07-2002 21:37 by gunship_x Wijzig reactieProfiel van gunship_xQuote dit berichthttp://gunship-x.glow.nl

oke



pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 11-08-2002 22:45 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

Laat iedereen toch gewoon luisteren naar wat ze willen
Wat heeft het voor zin om je vingers te verrekken bij het typen van die onzin die alleen het provoceren van anderen tot doel heeft
En dat van true of niet true moet iedereen maar voor zichzelf uitmaken,niemand kent je zo zo goed als je eigen zelf,wat heeft de een of andere alwetende dan over je te zeggen als die je 10 minuten/10 jaar kent?

Niks dus...


true disco chick


Lord Belial
this user is dead
Usericon van Lord Belial
Posted 11-08-2002 22:52 by Lord Belial Wijzig reactieProfiel van Lord BelialQuote dit bericht

ik heb nix tegen goths, alleen vind ze er achterlijk uitzien.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 12-08-2002 0:36 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2002 22:52 schreef Lord Belial het volgende:
ik heb nix tegen goths, alleen vind ze er achterlijk uitzien.


Dank je.Dus je vind mij er achterlijk uitzien?


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 12-08-2002 0:38 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2002 0:36 schreef Vampie het volgende:
Dank je.Dus je vind mij er achterlijk uitzien?


Juist..mij ook? Ik vind dit een beetje raar..ok..het kan zijn dat je de kleding niet mooi vind maar om het nou meteen achterlijk te noemen? nee sorry..daar kan ik niet bij komen hoor. Ik vind geen enkele kledingstijl "achterlijk". Als je je er maar prettig in voel. Achterlijk en niet mooi zijn 2 heel verschillende dingen.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-08-2002 0:42 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

je kan er mooi gothic uitzien, en je kunt er lelijk uitzien als gothic. tenminste als zo'n gothic iemand wat nu in is (kapotte jeans van 3 meter breed slipknot t-shirt makeup van oog tot kuin). die doen het er echt om volgens mij. alles moet zo kapot en raar mogelijk. het past ook vaak niet bij hun eigen ik, het is er echt opgeplakt zeg maar.
maar echt van die gothic prinsesjes dat is echt super mooi, dat vind elke jongen stiekem wel denk ik.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 12-08-2002 0:44 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Ik heb geen shirts..geen panda makeup...ik zie er lief uit!


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 12-08-2002 0:46 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2002 0:42 schreef ghoulliette het volgende:
maar echt van die gothic prinsesjes dat is echt super mooi, dat vind elke jongen stiekem wel denk ik.
Sorry, maar nee .


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 12-08-2002 0:50 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

ff zien..zie ik er achterlijk uit?





kon alleen deze ff vinden zo snel

[Dit bericht is gewijzigd door Vampie op 12-08-2002 0:51]


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 12-08-2002 0:54 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Welnee je ziet er niet achterlijk uit.

Maar mijn opmerking was een reactie op ghouliette; ik vind gothic prinsesjes niet stiekem 'extra mooi', kijk mooie meisjes zijn altijd mooi maar ik hou gewoon niet van die gothic kledij en -look.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-08-2002 0:55 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

kijk dit is gewoon mooi. geen rare eyeliner spinnenwebben en bliksemschichten over je hele gezicht (snap nog steeds niet waarom, hoewel een kleine eyeliner tekening wel mooi kan zijn)


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 12-08-2002 0:56 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Getver...jullie hebben het over dartbordnichten make up!


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


LordJohn_2
You can run but you can't hide...
Usericon van LordJohn_2
Posted 12-08-2002 0:56 by LordJohn_2 Wijzig reactieProfiel van LordJohn_2Quote dit bericht

Zeeeeer mooie foto's Vampie!!!!



Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen