IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Gothic, hoe is het je gaan intereseren ? Vorige pagina | Volgende pagina
wladimir
Usericon van wladimir
Posted 12-08-2002 0:56 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Mooi zelfs.
Bij vrouwen/meisjes vind ik het wel mooi staan.

maar jongens in jurken, in donkere bloesjes, met hoeden en weet ik het veel.
Dat is echt lelijk. en gay .

en die make-up shit vind ik ook troep ja.


[Dit bericht is gewijzigd door wladimir op 12-08-2002 0:58]


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 12-08-2002 1:10 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2002 0:56 schreef wladimir het volgende:
Mooi zelfs.
Bij vrouwen/meisjes vind ik het wel mooi staan.

maar jongens in jurken, in donkere bloesjes, met hoeden en weet ik het veel.
Dat is echt lelijk. en gay .

en die make-up shit vind ik ook troep ja.



Daar heb je helemaal gelijk in. Bij mannen vind ik het zeer gay. Ik maak mijn ogen wel zwart op maar niet extreem. Ik loop ook in jurken, rokken etc maar bij een concert meestal nie aangezien dat toch lastig pitten is he..


|MoRGaN|
Usericon van |MoRGaN|
Posted 12-08-2002 1:33 by |MoRGaN| Wijzig reactieProfiel van |MoRGaN|Quote dit bericht

Zoals bij alle "stijlen" vind ik dat je ook hier ieder persoon apart moet beschouwen.


Wolfshade
There's blood on the moon and the summer is cold
Usericon van Wolfshade
Posted 12-08-2002 17:46 by Wolfshade Wijzig reactieProfiel van WolfshadeQuote dit bericht



I cut myself again and again to remind myself of you


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-08-2002 18:20 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik vind mannen met make-up niet lelijk. niet per definitie iig.
miscchien ben ik wel homo


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 12-08-2002 18:21 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

mannen met make up hoeven niet lelijk te zijn nee, maar toch heb ik er een eng gevoel bij


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-08-2002 18:22 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik vind het wel sexy soms (ik ben raar )


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 12-08-2002 18:23 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2002 18:20 schreef ghoulliette het volgende:
ik vind mannen met make-up niet lelijk. niet per definitie iig.
miscchien ben ik wel homo


Ik ben lesbisch. Ik val op vrouwen -- Severe Patrick


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-08-2002 18:24 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2002 18:23 schreef Slechtheid het volgende:
Ik ben lesbisch. Ik val op vrouwen -- Severe Patrick



Voice_of_thunder
Usericon van Voice_of_thunder
Posted 13-08-2002 10:50 by Voice_of_thunder Wijzig reactieProfiel van Voice_of_thunderQuote dit bericht

ik vind bliksems wel mooi klein of een tekeningetje naast je ogen juist harstikke mooi of tussen je ogen, tis maar net wat dat je mooi vind


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 13-08-2002 14:00 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Niet alles wat gothic is, is opgemaakt en heeft jurken aan en hoeden op. Wel eens verdiept in waar de gothic oorspronkelijk vandaan komt? (en dan heb ik het natuurlijk niet over de eerste paar platen van Paradise lost)


Touché, pussycat!


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 13-08-2002 15:12 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

nee, daar heb ik me niet in verdiept, maar ik weet wel dat er meerdere groepen in gothic zijn.


Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 13-08-2002 16:01 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

quote:
Op 12 augustus 2002 0:50 schreef Vampie het volgende:
ff zien..zie ik er achterlijk uit?



kon alleen deze ff vinden zo snel


Zeker niet! Je ziet er stralend uit!


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 13-08-2002 16:06 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

dank je..


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 13-08-2002 16:07 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

slijm slijm on-topic man


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 13-08-2002 16:07 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Hij zit ontopic!


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


joeri
Usericon van joeri
Posted 13-08-2002 16:08 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

gothic kan me echt niet boeien, ik verafschuw het niet ofzo, maar ik hou het bij metal


Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 13-08-2002 16:13 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

Mij boeit het wel, alles eigenlijk qua gothic en metal, wel in subgenres geselecteerde groepen. Ik ben nogal kieskeurig.

Sopor Aeternus bijvoorbeeld is fantastisch en Elend.

BTW: Ik was on-topic want het ging over Vampie die er Gothic uitziet en de waarheid mag gezegd worden, dat is niet slijmen, ik ben enkel rechtuit.


Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!


mansongirl
Goddess of hate
Usericon van mansongirl
Posted 13-08-2002 19:11 by mansongirl Wijzig reactieProfiel van mansongirlQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/mansongirl

gewoon vind het leuk om zulke jurken rokken enzo aan te hebben weet ik veel het is gewoon zo en niet anders.


luuuuuuv is in the air.........


Koffies Kip
Usericon van Koffies Kip
Posted 13-08-2002 19:12 by Koffies Kip Wijzig reactieProfiel van Koffies KipQuote dit bericht

Ik vind die soepjurken maar wat lelijk, geef mij maar een chick in leer of lak


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-08-2002 19:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

*diepe zucht*

dat metalheads zo bevooroordeeld kunnen zijn.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 13-08-2002 19:24 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Mij is het iig gaan interesseren door Dead Can Dance en MonumentuM. Al moet ik zeggen dat ik niet houd van de 'ik sta in de regen en voel me klote' gothic, er is ook heel veel zeer smaakvolle gothic-achtige muziek. Melodieën met klasse die blijven hangen.

En nu op zoek naar die Fields of the Nephilim-CD....


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 13-08-2002 19:28 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Eerst luisterde ik gothic-metal, maar ik hoorde van verschillende bronnen dat het niks met gothic te maken had, dus heb ik van verschillende mensen gothic mp3's gekregen, en van zo tot erger ...


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-08-2002 19:44 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

een paar jaar terug luisterde ik veel naar bands als melochia en lacrimosa. waar gothic echt begonnen is.
eind jaren 70 begin jaren 80 in engeland iig.
daarna sister of mercy enzo, komt het niet voort uit punk oorspronkelijk? de looks dan.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 13-08-2002 19:45 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2002 19:44 schreef ghoulliette het volgende:
een paar jaar terug luisterde ik veel naar bands als melochia en lacrimosa. waar gothic echt begonnen is.
eind jaren 70 begin jaren 80 in engeland iig.
daarna sister of mercy enzo, komt het niet voort uit punk oorspronkelijk? de looks dan.


Malochia? Die zijn toch uit Amsterdam?
En zoveel hebben ze echt niet bijgedragen aan die scene dacht ik.


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen