|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
heb je hem weer kom es online heos fear me! why?..just do it! |
|
IK WEET WAAR DIT TOPIC OVER GAAT ER STOND DUS HOE WE IN AAN RAAKING KWAMEN MET GOTHIC EN DAT GEDOE ER STOND ONDER OOK NOG BIJ plus DE JAREN 80...IK ZEG DUS ME ZEGJE EN KRIJG IK DIT WAT ME DUS GEEN FUCK BOEIT................................. fear me! why?..just do it! |
|
quote: Hey, je hoeft je niet gelijk aangevallen te voelen. Btw, er stond nog wat achter dat "jaren 80"... Maar ja, ooit zul je hier om kunnen lachen: Dat je in het gothic topic hebt lopen roepen dat je The Sisters of Mercy niet kent. Ik ga toch ook niet in een metal-topic lopen roepen dat ik Black Sabbath niet ken... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
sorry dan maar black sabbath zijn maar 1/2/3nummertjes goed... en ik voel me niet aangevallen ik dacht dat ie het over zulke dingen had hoe we in aanraking kwamen met de metal industry.. fear me! why?..just do it! |
|
quote: Ok dan. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Inderdaad je hebt je vergist, ik zal even je geheugen opfrissen; quote: Na aanleiding van deze topic schreef ik gisteren dus hoe ik met Gothic en de kledingstijl in aanraking ben gekomen. Het is een heel leuke stijl van kleren dragen , met mooie zwarte shirts voor de jongens en voor de meisjes vaak mooie zwarte jurkjes met bijbehorende ketingkjes of andere sieraden. Een mooi voorbeeld is te zien een paar pagina's terug. Een foto van een meisje in Gothic kleding. Ronduit schitterend. you say you're men, we know you're cowards |
|
Welke foto? Ik ben dol op mooie jurken kijken!! Was vanmiddag blij te zien dat Alcatraz online een nieuwe collectie heeft! [Dit bericht is gewijzigd door Vampie op 15-08-2002 23:27] Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: thanks was helemaal vergeten daar nog eens te kijken |
|
Niet zo veel helaas..maar de 1e 2 nieuwe zijn schitterend! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
NIET! en dat hou ik zo. Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote: GIJ HEIDEN, GODSLASTERAAR, Black Sabbath heeft veeeeeeeeeel goeie nummers, Black Sabbath heerscht GVD Maar nu ontopic, hoe ben ik met gothic in aanraking gekomen, wel: Kreeg eens van mijn overbuur een cd van Lacrimosa mee, vond het direct goed, heb dan ook eens andere groepen leren kennen zoals Inkubus Sukkubus, Goethes Erben, Das Ich, en nog een paar. Kleedde me dan ook helemaal in het zwart, droeg nog geen sierraden (had er geen geld voor ) En dit was mijn 3000ste post, joepie Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:En toen had je folk ontdekt en toen was je heerschend |
|
gothic is zo GAY ik zal er zeker niet mee in aanraking komen.... |
|
Zo, wat ben jij gaaf zeg. Sukkel. |
|
quote: umm gothic zijn en sisters of mercy niet kennen? *valt van haar stoel af van het lachen* Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig! |
|
gothic |
|
quote: Deze omschrijving past ook perfect bij mij . Bij mij was het meer de Gothic Rock eigenlijk. Zie het maar als een soort van opstapje naar het betere werk (Black / Death / Thrash Metal). Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... |
|
quote: Jij hebt altijd van die goed onderbouwde posts... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Wie |
|
quote: wat snap je er niet aan dan? |
|
quote: Hij snapt het wel. Het is gewoon niet onderbouwt. this user is dead |
|
quote:d Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
waarom zou ik iets onderbouwen als mijn mening duidelijk is |
|
quote: Je bent dom. (In dit geval is onderbouwing natuurlijk totaal overbodig.) this user is dead |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |