|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
En de laatste band is nu ook bevestigd: World Funeral uit Brabant: http://www.myspace.com/worldfuneral666 Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Relativiteitstheorie: wat anderen flink doorzuipen noemen hoeft dat voor onze Marcel nog niet te zijn Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Gingen jij en gerry hier nou heen Regeer? Of ging dat over 13-14 maart? Bla |
|
quote: HEUY!!!! Beide dagen natuurlijk |
|
Dat ging over het H&H fest zelf. Deze datum zitten we bij Sargeist, Baptism & Celestial Bloodshed... |
|
Dacht ik al. Daar ga ik 23-01 heen. Bla |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Verder zal op de 16e de officiële cd relaeseparty zijn van Vreid - Milorg. Vreid heeft cd's, vinyl en shirts ter beschikking gesteld om te verloten op de 16e [Dit bericht is gewijzigd door HEUY op 26-12-2008 11:11] |
|
quote:Het is een officiele luistersessie Maar inderdaad, Vreid en Indy Recordings werken in deze samen met Hub & Heuy om het nieuwe album onder de aandacht te brengen in de lage landen. En waar kan dat beter dan met hun ex-bandleden van Cor Scorpii?! Dus alle Vreid liefhebbers ook zeker komen voor wat exclusief gesigneerde goodies Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Goed dat ik dit vandaag hoor, ik wilde net anders een pre-order inschieten voor Milorg, maar nu koop ik 'm mooi in Roermond natuurlijk! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote:Wij hebben 'm niet te koop...vandaar dat ik Heuy verbeterde dat het een luistersessie is en geen release-party Wel hebben we enkele exemplaren van het nieuwe album op CD en vinyl te verloten middels prijsvraag of loterij (dat moeten we nog effe bespreken). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: HEUY!!!! Nieuw album kun je natuurlijk wel tijdens de tour bij mij kopen...krijg je meteen een flyer mee van het H&H Metalfest dat op 13 & 14 maart wordt gehouden |
|
Sounds like a damn fine plan Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Tijdens de tour hoop ik hem al te hebben (bestelling net ingekopt) dus dan kan ik in Dynamo mooi even bieren met Heuy (als ik niet hoef te werken)... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: HEUY!!!! Ook aan het werk, maar evengoed rustig aan wat bieren |
|
En na afloop uiteraard een vette afterparty Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Die kan ik helaas niet meemaken omdat ik de volgende dag weer vroeg opmoet om les te geven (nou ja, les geven, oppassen is ook een mogelijke beschrijving) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Wij moeten ook weer vroeg weg, ook om te werken Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Lesgeven is lesgeven, ook al betreft het lessen in je-dronken-staande-houden-aan-de-bar [Dit bericht is gewijzigd door Mr. Cuntreaper op 01-01-2009 0:33] Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Hoppakee, naar boven met dit topic Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Kaarten nu ook via de VVK van de website verkrijgbaar: -----> www.azijnfabriek.nl [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 06-01-2009 19:39] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik heb er zin an: eindelijk Cor Scorpii live zien! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
HEUY!!!! Na een avondje brainstormen over het festival: |
|
Dat was pas brainstormen ja....vooral de volgende ochtend stormde het in mijn kop Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |