|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
HEUY!!!! Komt voor dn bakker Mira |
|
HEUY!!!! CD's en LP's van het nieuwe album van Vreid zijn binnen...ziet er goed uit en klinkt super |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Morgen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Wat is een beetje het speelschema, en hoe laat gaat die presentatie plaatsvinden? We komen die kant op, maar mn maat heeft eerst nog rijles, dus kan pas om ongeveer 21.00 aanrijden. |
|
Dit zal het ongeveer worden: 20:00 uur de zaal open 20:30 - 21:00 World Funeral 21:00 - 21:50 Vreid luistersessie met enkele goodies om weg te geven 22:00 - 22:50 Gjenferdsel 23:00 - 23:10 Presentatie line-up H&H Fest 23:15 - 00:15 Cor Scorpii 00:15 - 03:00 Totaal lam zuipen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
- Hub de Galliër (doh) - Heuy (doh) - Vampire John (doh) - Mandylion - MoF - Sjaakie - Valfar (met Bob, dus dat wordt ) - Mira & Levithmong +5 - Hades |
|
quote:Kut !!! Die band had ik wel willen zien... |
|
Doorrijden uit Arnhem! Wij hebben wel een bed voor je Bla |
|
HEUY!!!! Erg zwaar weer in mijn hoofd.....ben benieuwd naar de foto`s |
|
Zijn er trouwens meer mensen die een ijsthee aan de bar hebben besteld? We zijn er namelijk nog niet uit of die maagkrampen die we die avond hadden door het avondeten of door de ijsthee kwamen |
|
Wegens griep moeten missen, kutzooi. Ik begreep van vrouwe Mandylion dat met name Cor Scorpii super was, met een goede response van het publiek... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Het was mooi! De koppijn viel vanochtend gelukkig wel mee. Ook een mooie line-up voor 13 en 14 Maart, ik ben er zeker weer bij. |
|
Was een leuk feestje inderdaad! En heb zelfs nog een gesigneerde poster meegekregen van de heren van de organisatie :-P Inclusief boodschap van de zanger van Cor Scorpii voor manlief :-) |
|
quote: HEUY!!!! Zo zijn wij...gewoon normaal blijven |
|
quote: Dat dacht ik ook :-P Totaal geen kapsones :-P Owhh ja, Myth of Fury was zo slim zijn winnende lootje in zijn jaszak te laten zitten....maar u kan bij mij een Context CD op komen halen Ook hierin liet de organisatie zich van zijn beste kant zien [Dit bericht is gewijzigd door Mandylion op 17-01-2009 19:14] |
|
Was een erg geslaagd feestje waarbij de drank zeer rijkelijk vloeide. Dank gaat uit naar de bands en naar iedereen die is gekomen om dit een erg geslaagde pre-party te maken. Tot in maart zou ik zeggen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Niks gehoord van anderen gisteren toen we weer in De Azijnfabriek waren. Zal dus het eten zijn geweest. Of te veel ijsthee en te weinig bier Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Geweldige avond! |
|
Regel wel even een show terug, wel zo netjes Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Mis ik iets? |
|
|
|
quote: haha, en ik zei nog wel: zie maar wat je ermee doet maar als je er nog wat voor krijgt mag je het houden MoF was igg wel slim genoeg zijn laatste trein te halen. De beste Context-zingert mocht blij zijn dat ik Sjaakie ken en bij het weg gaan aansprak. Sjaakie tegen hun zanger: "hey die trein moet jij toch ook hebben?" [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 18-01-2009 16:21] |
|
Had jij die gewonnen? Wij waren al bang dat we m zelf terug zouden winnen. En ja, wij zijn Bram zn treintijden maar in de gaten gaan houden, het is momenteel toch wel koud 's nachts op een station, hehe |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |