|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Jammer dat dit geweldige weekend alweer voorbij is Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Bekijk het van de gunstige kant: het weekend van 13 en 14 maart wordt nog langer, en hopelijk heb ik dan geen griep... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Was erg kut dat je er niet bij kon zijn Maar in maart ben je er zeker bij...incl. de afterparties bij ons Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ze zijn bjjna gereed... Had 't weekend weinig tijd om ze te verwerken.. Eind v/d middag staan ze er wel op! Het was een gaaf feestje. En ik verheug me erg op 13-14 maart, geweldig leuke line up! THNX H&H Bla |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Foto`s van de afterparty van zaterdag zijn ook erg geslaagd, maar niet geschikt voor verspreiding |
|
Bla |
|
En ik zie ook al wat op Youtube: http://nl.youtube.com/watch?v=8gy6uLpBFQI Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Zeer kut dat ik hier niet aanwezig kon zijn... |
|
quote: Ach Fiep, ik kon er door ziekte ook niet bij zijn; gaan we toch lekker 13 en 14 maart een pintje happen Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Ik zal met een toffe (kuch) en verplichte nieuwjaarsreceptie. Wat is er die twee dagen? |
|
quote: Zie http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/3083158 Hub & Heuy Metalfest VI! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
En nu online de review van de pre-party op Lords of Metal Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: EN voor de thuisblijvers van 16-01, nu wel gewoon komen op 13 en 14 maart! Ik probeer geen griep te krijgen! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Genoeg Jägermeister drinken....houd de griep buiten de deur Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina |