|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik had best willen 'helpen'! Bla |
|
Officieel bericht van Vreid Vreid's Dutch Release Party On Friday the 16th there will be an exclusive listening seesion of the entire new Vreid album "Milorg". This event will take place at january 16th at De Azijnfabriek, Roermond in Holland. This is a part of the Hub & Heuy Metalfest preparty which also includs live performances by Cor Scorpii, Gjenferdsel & Wold Funeral. At this party you also become the lucky winner of a CD or Vinyl version of Milorg. Milorg will be released in Europe on Monday the 19th of January. Vreid Live in Holland with Kampfar & Iskald: - 13.02: Hedon – Zwolle - 14.02: Romein – Leeuwarden - 15.02: Dynamo – Eindhoven Milorg Reviews: Heavy Hardes: 6/6 Quintessence: 6/6 Metal News: 7/7 Scream: 5/6 Aftenposten: 5/6 Terrorizer: 8.5/10 Legacy: 13/15 Heavy: 10/12 Aardschock:82/100 www.vreid.no Komen dus allemaal voor een goede sfeer en lekker bier |
|
Jarle, Jørn ,Sture & Ese komen zelf helaas zeker niet mee skøllen?? Bla |
|
Nee, die kunnen helaas niet komen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Haha, gisteren lag er in Dynamo ook aardig wat promotiemateriaal voor dit feestje, en na de gezelligheid gisteren in Dynamo heb ik er nu echt zin in aanstaande vrijdag! Ik hoop diverse mensen die er gisteren waren ook vrijdag in Roermond te zien! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Yep, als we diezelfde gezellige sfeer ook hebben komende vrijdag dan mogen we niks klagen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zag op het net al een leuke band die op H&H fest gaat spelen! |
|
Enkele namen zijn al her en der verspreid ja. Komende vrijdag word de hele line-up bekend gemaakt en we hebben ditmaal toch wel een hele sterke line-up als ik dit zelf mag zeggen hehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ben er helaas niet bij komende vrijdag, maar het H&H fest zelf wel! Beloofd ZEKER interessant te gaan worden! Ik wacht rustig de andere namen af. |
|
quote: HEUY!!!! Zeker aanwezig zijn op de 13e en 14e maart (eigenlijk ook op de 16e)....voor de alle metal liefhebbers een geweldige line-up ......van blackmetal tot deathmetal en van Rock & Roll tot black 'n Roll |
|
HEUY!!!! Zo een paar potten bier en Irish Coffe verder en we hebben de presentatie voor de line-up klaar |
|
Is die foto vandaag gemaakt? |
|
Niet in Nederland dan, hehehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Dat zeggen er wel meer over Limburg |
|
quote:Terecht, maar hier ligt de sneeuw nog. Lijkt me stug. |
|
Hier schijnt de zon en is het lekker weer Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Behalve in mijn hoofd nu.......btw foto is gisteren gemaakt op werkvakantie |
|
Flinke pinten naar binnen werken is geen werkvakantie Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote:Hehehe, naast het drinken van potten bier hebben we gisteren wel degelijk veel werk gedaan. Het resultaat zie je vrijdag Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Dan wordt het maar eens tijd om de bier- en andere dranken te inventariseren: het bekende en kweeïge "wie-o-wie lijstje". Ik zal eens aftrappen! - Hub de Galliër (doh) - Heuy (doh) - Vampire John - Mandylion (wie ik dit nog moet uitleggen, ga naar het Josti-band forum voor een uitgebreide uitleg) Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Dan wordt het maar eens tijd om de bier- en andere dranken te inventariseren: het bekende en kweeïge "wie-o-wie lijstje". Ik zal eens aftrappen! - Hub de Galliër (doh) - Heuy (doh) - Vampire John (doh) - Mandylion - MoF |
|
Dan wordt het maar eens tijd om de bier- en andere dranken te inventariseren: het bekende en kweeïge "wie-o-wie lijstje". Ik zal eens aftrappen! - Hub de Galliër (doh) - Heuy (doh) - Vampire John (doh) - Mandylion - MoF - Sjaakie |
|
Dan wordt het maar eens tijd om de bier- en andere dranken te inventariseren: het bekende en kweeïge "wie-o-wie lijstje". Ik zal eens aftrappen! - Hub de Galliër (doh) - Heuy (doh) - Vampire John (doh) - Mandylion - MoF - Sjaakie - Valfar (met Bob, dus dat wordt ) Heel veel zin in! |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |