|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Bleed zoekt een (vrouwelijk...) model voor promofoto's. Knappe metalchicks mogen zich aanmelden op thomasumo*at*gmail*punt*com Uiteraard valt over een vergoeding, eeuwige roem en merchandise te praten. Check voor muziek en meer info http://www.myspace.com/bleedofficial |
|
"Bleed heeft niets te neuken". Bruce Banner |
|
Ik zeg: Kimmey. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Iets voor Kimmey. |
|
Kimmey. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
4x in dezelfde minuut. Bruce Banner |
|
..Knappe metalchicks.. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: |
|
Ligt het nu aan mij of zijn er meer mensen die bij een dergelijke topictitel in combinatie met de bandnaam direct aan audities voor een tamponreclame denken.. [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 07-12-2008 20:20] |
|
samenwerkingsverband met OB, gecombineerde promotie is natuurlijk stukken goedkoper ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Helemaal geen verkeerd bandje trouwens. Ik kan er wel wat mee. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Met muurder Michiel213 op gitaar zo te zien.. |
|
Thanks voor de snelle reacties allemaal. Inderdaad, Michiel213 speelt hier gitaar. Maareuh,... wie is Kimmy? |
|
Iemand die zich vast zonder enig probleem aanmeldt hiervoor.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
|
|
Kimmey!!! Maar het liefst zien we natuurlijk Rotzak op covers staan. |
|
quote: Dat mocht Kimmey willen.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Dat willen we allemaal wel! En als we Kimmey uitlenenen, willen wij natuurlijk ook een vergoeding he. ZM is haar manager! |
|
Geen probleem, allemaal een vrijkaartje voor een show als Kimmey gratis de promoshoot doet! emailadres in de eerste post... |
|
Dat wordt lachen als Kimmey dit leest. |
|
Wie mailt haar even? (Wie is Kimmey eigenlijk?) |
|
Google is ook jouw vriend. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: NIX OP DE COVER! Oh, en in de categorie fotoshoot: Ik heb een mailtje gehad waarin gevraagd werd om mannelijke metal mensen voor een fotoshoot in Amsterdam. Iemand intresse? Boeiender |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |