|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Beloof je dat je niet jaloers wordt Kimmey? |
|
Ben ook erg benieuwd intussen... maar dat was wel duidelijk.... :lol: Ze laten een goed marketing-moment aan zich voorbij gaan op deze manier.... Show the artwork and create a buzzzzzzz ! ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
precies... ik wil het resultaat nu ook wel eens zien... ben dat geruk achter de pc tijdens een videootje via xhamster ook wel meer dan zat... |
|
quote: Hehe die doet ook alles voor aandacht. En nee ik ben zeker niet jaloers want ik ben er ook voor benaderd. Edit: en ik ervoor bedankt... [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 02-04-2009 10:45] Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Pot, ketel, zwart |
|
Ken jij mij persoonlijk? Nee, klep houden dan. Het is de lichtinval ;') |
|
Moet dat dan? Die interesse heb ik namelijk absoluut niet, maar helaas, ja, je hebt me zelfs een aantal keer gesproken.. Maar ik baseer die uitspraak puur op je postgedrag op het ZM forum. |
|
quote: Gelukkig zegt een forum niks over de persoonlijk van een persoon. Het is een forum zoals je zegt. Ik heb je idd een paar keer gesproken maar daardoor leer je een persoon niet kennen hoe die is. Maargoed Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Ik ga me er verder lekker niet mee bemoeien maar heb wel meteen een vraag: ken jij Imke dan wel persoonlijk? Op 18 juni 2011 23:45 schreef BenKnuckles het volgende: Dat niet, dat zorgt voor Pemibele situaties. |
|
quote: Haha +1 |
|
quote: Die eerst bij WSK zat? Die zag er toen wel gezond uit ja. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
ot en posten die cover Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote:+1 What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
|
|
quote: nou, kunnen we nou eens wat promofoto's te zien krijgen hier, of was 't gewoon een mislukte pr-stunt ofzo? |
|
Misschien waren ze vergeten een fotograaf te regelen? Maar inderdaad: als je de ZM-boom schudt, willen we ook weten wat eruit is gevallen ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Ahum.... ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Retoucheren hoeft toch niet zo tijdrovend te zijn? ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Ik heb em al gezien Ze staat op een poster die bij de promo geleverd wordt alleen. |
|
En? ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Oe, Imke dus. Vandaar die foto's op der hyves dus hehe. Edit: sexii!1 [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 06-09-2009 15:56] Je moeder. |
|
haar arm zal het ook niet fijn hebben. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Nu nog wachten op een reactie van Kimmey. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |