|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Weet het aanbod wel dat ze verkiesbaar zijn gesteld?? ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
wat een homo topic. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Nu wel ja.. Boeiender |
|
quote: Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
ik vind een blote kut aantstootgevender dan dit plaatje, lieve john Fuck the world and fuck you |
|
Dat lijkt me nou es gemakkelijk.. beetje liggen, beetje bloed: hartstikke metal |
|
Dat ding op die lifelover hoes, lijkt wel wat op een ongestelde natasja froger, bah. Fuck the world and fuck you |
|
quote: niet erg sexy |
|
quote: Natuurlijk niet. |
|
quote: Konden ze geen knapper persoon vinden? |
|
quote: Jij wilde niet toch? Boeiender |
|
|
|
quote: ...knapper persoon.... snappie..... Boeiender |
|
quote: Alsof altijd alles er gelikt( ) uit moet zien. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: haha |
|
quote: Moet je haar naam wel eerst goed spellen |
|
Karen was het ja |
|
quote:alle 3 uitermate geschikt en topmeiden Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ik stem op Bert. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
jammer weer dat ze aan de shirts te zien kut muziek luisteren... Fuck the world and fuck you |
|
quote: Euhhhh. Ze heeft toch niets aan? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Kijk.. en met die MENTALiteit zal je nooit een degelijk wijf vinden. Lekkere wijven houden niet van die bagger die jij luisterd Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: ik nomineer jou signature |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |