|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Vind je? Ik vind Imke wel lekk0r. Je moeder. |
|
Helemaal geen verkeerd model, maar heb mooiere foto's van Imke gezien |
|
quote: Zoals vele "metal-chicks" veel te mannelijk. Blijft een questie van smaak natuurlijk/gelukkig. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Zoals ik hierboven al is zei, moet je andere foto's van Imke is bekijken (nu in 't foto topic recentelijk bijvoorbeeld). Daar vind ik dat ze een veel mooiere (/natuurlijkere en vrouwelijkere) uitstraling heeft Edit: Als je een woord in je zin veranderd, moet je de rest ook aanpassen. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 06-09-2009 23:47] |
|
quote: Geinige foto wel, dr haar zit hier wel gaaf. Alleen het klopt niet.. kitten? Kat En waarom een zwart/witte kat.. valt het lichaam van het diertje compleet weg evenals het knallertje. En de letters op dr shirt zijn ook niet leesbaar. Ghehe.. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 07-09-2009 8:28] |
|
Well i just tapped it. |
|
quote: Het is geen Wehkamp catalogus he, waarin alles overduidelijk moet zijn. Ik vind 'em wel tof! |
|
Coole add, lekkere chick. Oftewel, ziet er goed uit Imke! |
|
Alsof Imke die kat een kogel door de kop schiet met een nep pistool... Ik luister de demo lekker niet, eens kijken wat de volgende foto wordt. Boeiender |
|
wat een koreaans standpunt ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Ik ben benieuwd of de dierenbescherming er ook zo over denkt.... |
|
quote: Boeiender |
|
Wel een mooie stoere blik van Imke trouwens |
|
quote: Ja maar het klopt gewoon nieehieeet! |
|
Hoewel de schaduwpartijen inderdaad nogal dichtgelopen zijn, is dit wel een coole foto. Dit zou toch wel wat aandacht moeten genereren, lijkt me. Maar dan moet het wel zichtbaar zijn natuurlijk. ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
duurt wel lang zeg Edit: oh kut, stommeteringcholeraongeremdeceldelinginjelongveroorzaaktdoorroken zoekfunctie. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 07-05-2010 2:33] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
kijk vooral eens hoe groot die poes/kat de ogen opzet! enfin, of kattenminnend nederland het grappig gaat vinden is een heel andere vraag, en of het neppistool niet strafbaar is idem dito... maar ach... i don't give a fuck. eerlijk is eerlijk, vind het leuk bedacht. |
|
Kat lijkt niet bepaald onder de indruk anders. |
|
quote: Ik geef die kat daarin groot gelijk. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Hoe zou die kat trouwens de royalties uitbetaald krijgen? |
|
In Whiskas. Bruce Banner |
|
|
|
quote: hihi IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |