|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dit zijn de tips waar ik nou wat aan heb... Top "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Weet niet of het al gemeld is, maar zag hem niet in de lijst, Almere - 't Oor, bescheiden Collectie Metaal, maar enige wat enigszins de moeite is in Almere. Wel is alles hier bestelbaar ! Vind ik ook niet |
|
De Dollhouse in Arnhem kapt er ook mee. Ik geloof dat ze tot eind september of tot eind oktober open zijn... Weer minder 'metal' in Arnhem... Ik had geloof ik beter in Nijmegen kunnen blijven wonen op dat gebied. "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Afstand Arnhem - Nijmegen... Poeh Poeh... |
|
Metalzone in Dordrecht is er onlangs ook mee gekapt helaas |
|
En de Sounds in Rotterdam (bij de Koopgoot) is ook alweer een tijdje weg... |
|
quote: Bedenk wel even dat de laatste trein vanuit Nijmegen om 0.15u naar Arnhem vertrekt en dat je o.a. concerten in Doornroosja vaak net niet helemaal kunt meemaken, of meteen na afloop als een gek naar het station moet lopen... En ja, ik drink graag een drankje bij een concert, dus altijd maar rijden is ook geen optie. Plus even naar Nijmegen schieten voor cds door de week zit er vaak ook niet in... Een paar minuten op de fiets is toch net iets gemakkelijker. Edit: Typoos [Dit bericht is gewijzigd door DecomposingBitch op 24-09-2009 14:17] "Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was." |
|
Boudisque in Utrecht is echt helemaal niks meer... Was er vorige week weer eens maar het aanbod is nu echt 3x niks vroegah hadden ze nog wel eens wat leuks. Leuk zo'n herstart maar van mij hadden ze dicht mogen blijven. |
|
Collectie is nog steeds niet compleet he? Ze vullen voorraad nog aan. |
|
Nog steeds? nouja misschien nog maar eens kijken dan. |
|
Plato in Utrecht is trouwens wel zeer relaxed maar voor de metal hoef je er niet heen, wel heel veel ander gaaf spul daar en vaak leuke prijzen. Zo had ik laatst Druqs en Selected Ambient Works II van Aphex Twin samen voor 14 euro. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 24-09-2009 14:38] |
|
Mhm, duurt lang. Die vent in Boudisque had er hele uitleg over, maar ben 't vergeten |
|
quote: Damn, dat is snel. Ik ben er een paar maanden terug eens geweest om wat cd'tjes te kopen, was best een toffe zaak. |
|
- Tilburg: Aad's platenzaak - Tilburg: Metalzone Deze twee zijn allebei weg. De Metalzone heeft er helemaal niet lang gezeten zeg. |
|
Aad's plaatzaak is volgens mij alleen verhuisd. Die zit nu op de Korvelseweg. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Ik ben in Eindhoven nog steeds heel erg blij met de CD Theek aan de Kleine Berg. Uren snuffelplezier En uiteraard de Metalzone/We Music aan de Toneglresestraat |
|
Prachtig zaakje in Leeuwarden. Veel tweedehands, veel vinyl en het nodige nieuwe spul. En de eigenaar is een supergast ook nog eens! http://www.bigbadwolfrecords.com/ spelfout weggehaald... |
|
quote: CD Theek is geweldig idd. En ondanks de naam van de winkel heel veel vinyl. Bareuh... |
|
quote: Ja technisch gezien heb je gelijk, maar zijn winkel is ongeveer 10x kleiner geworden en hij is maar 1x keer in de week open ofzo... Niet meer de moeite waard dus. |
|
quote: is er nog steeds een Boudisque in Utrecht wat een vreemde naam signature |
|
quote: Doe es googlen.. |
|
www.fast-furious.nl harlingen. |
|
Voor mensen die wel's in Deventer komen: Koning Willem Elpee's & Spellen (niet mijn spelfout) heeft zijn aanbod uitgebreid met o.a. BlacktoBlack-vinyl: Burzum, Hate Forest, Skyforger, Aborym, Earth, Satyricon, Marduk. Ver ander wazig spul, ouwe lullen rock&metal, redelijk wat bootleg's (o.a, King Crimson). Niet echt goedkoop, 13 - 26 Euro, maar dat kan duurder in de winkel. Burzum e.a. ongeveer 19 PlEuro. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Ik ga woensdag naar Gent. Aangezien veel mensen op ZM daar wonen: waar kan ik het beste LPtjes scoren aldaar? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |