|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Cupido... afzetters. Alle longsleeves 35 euro (met het smoesje dat het Duitste import is) terwijl dezelfde shirts voor 22.00 bij Displeased te krijgen zijn. |
|
i know 30 euro voor n girlie.. |
|
hey ik was enkele maanden terug in die kledingwinkel in Eindhoven waar je het net overhad, was jij niet dat vrouwke achter de toonbank met een Gorerotted shirt aan? |
|
eindhoven heb niet zoveel, maar er is 1 straat namelijk ''de kleine berg'' die heeft 3 zaken die platen verkopen. bullit = duur en veel troep, je moet mazzel hebben cdtheek = 2e hands rommel, je moet mazzel hebben nog 1 in die straat tegenover de display electronics shop, hebben ze ook wel wat vinyl maar ook ander spul. jakes = troep, maar zit ook vlakbij. kleine bleekstraat = ray elpee, heeft 2 bakken metal vinyl, wel redelijk en kisten andere rotzooi. ow ja en nog 2 zaken inderdaad yankies oid? vlakbij het station, alternatief spul, ook enkele metal shirts e.d. switch ook op de kleine berg, gothic kelding spul etc. [Dit bericht is gewijzigd door Sar'Goth the Warlock op 25-05-2004 12:14] http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
quote: Yep that's me.. zoals ik al zei.. ik hoop dat er binnen 2 eindelijk echt metal! komt via engeland.. dus geen idee wanneer percies.. ik zal wat in de etalage hangen.. dan zie je het meteen haha |
|
ik vraag mij altijd af waar er in heeeel twente een metalzaak zit :S Ik kan werkelijk nooit eens een winkel vinden waar ze een beetje onbekende cd's verkopen. Neem nou moonsorrow.. Waar the hell vind je dat?? Bassist |
|
Moonsorrow is nou niet bepaald een obscuur bandje dat moeilijk te vinden is. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Wel als je in twente woont.. Volgensmij zijn wij gewoon totaal geisoleerd van de buitenwereld Bassist |
|
quote:displeased? |
|
quote: Soms wel soms niet.. In dit geval dus wel Bassist |
|
kheb horen zeggen dat de enige onafhankelijke cdwinkel in Brugge , de Dr Vinyl er ook mee stopt! klut :p |
|
quote:http://www.displeasedrecords.com/ Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
degene die de boudisque in utrecht hier gemeld heeft: bedankt |
|
quote: Wel, dan kan ik je Metalzone in Brugge aanraden in de Langestraat (de straat van de Crash en de Kelk is dat) Verder weet ik niet zo meteen een gepaste winkel daarvoor. Voor zo'n zaken ga je beter naar Gent, winkeltjes zat daarvoor. Ben zelf een Westfluut en heb hier nog niet zo veel dergelijke winkels tegen gekomen. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
quote: Nu heel goed, ze hebben een metal kelder waar ze alles hebben voor leuke prijzen (15 euro enzo) |
|
quote: Bijvoorbeeld de metal zone in Gent. Zeer ruim aanbod aan cd's (en ja zelfs moonsorrow ). Ook was het enkel daar waar ik windir-cd's gevonden heb. Tenslotte allemaal aan zeer democratische prijzen (vergeleken met music mania, free record shop, fnac, ...). |
|
quote: De Sounds in Rotterdam is inderdaad een stuk verbeterd! Lekker veel ruimte ook daar |
|
quote: Mister Moonlight aan de Verloren kost is ook erg goed! Veel meer underground stuff te verkrijgen... is echter wel op z'n laatste adem... Alain zet er een punt achter dus is het nu ideale moment om in te kopen (grote uitverkoop aan verlaagde prijzen ). En ginds om de hoek heb je ook nog De Kaft... tweedehands cd's te vinden voor leuke prijzen. Vooral handig vindk zelf om aan wat moeilijk te vinden grind en dergelijke te raken Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: Hehe dan heb ik een andere definitie van leuke prijzen Zenial |
|
quote: +1 |
|
http://www.metalplaza.nl <--- een grote metalwinkel |
|
quote: <--- spam Zenial |
|
Oke heeft iemand hier een ideee waar ik gorguts - obscura vandaan zou kunnen gaan halen? Op zijn best heb je alleen een paar oudere albums van gorguts. De album maakt zijn naam waar. heb al gekeken op displeased records en veel alle pagina's die je ook op de metal startpagina ding vind. [Dit bericht is gewijzigd door tomcat ha op 10-05-2007 14:56] |
|
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |