|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat is er eigenlijk aan de hand met de Fans in Antwerpen? Ik mag daar op elk uur van de dag komen, dat pand is nu eens altijd gesloten. Verder roeleert de Fat Kat (lange koepoortstraat) natuurlijk zwaar. "I find your lack of faith disturbing." |
|
quote: Toen ik in Amsterdam was had ik een praatje gemaakt met die kerel die daar vaak staat, die zei ook al zoiets ja. Aangezien ik niet zo bekend ben in Utrecht.. ik durf het haast niet te vragen maar wie kan even duidelijk de weg geven vanaf het Centraal Station? |
|
---------- Nederland ----------- - Groningen - Headline (heeft wel es wat 2e hands leuks staan) - Groningen: Platenworm - Groningen: Elpee (vooral voor Burzum, dat heeft platenworm niet) - Amsterdam: Boudisque - Amsterdam: Fame (meestal achterlijk duur) - Den Haag : Rocky Road - Den Haag : Platenboef (aardige metal collectie) - Den Haag : La La Land (was vroeger ook een platenboef, zit schuin tegenover Rocky Road) - Zaandam : Displeased (of is ie dicht?) - Nijverdal: Metalmania - Arnhem : Dollhouse... - Nijmegen : State Off Art Metal Store - Venlo : Sounds (alle genres, maar een zeer groot aanbod in metal, ook 2e hands) - Sittard : Music Machine - Leeuwarden : King Kong Records - Roermond : The Rock (bij den theo, grappige mens) - Rotterdam : Large ( www.large.nl )mailorder en winkel - Rotterdam : Black Widow - Rotterdam : Platenboef - Tilburg: Sounds (redelijke metal-afdeling) - Tilburg: Aad's platenzaak - Zwolle : Plato - Zwolle : Diskid - Den Bosch: House of Sounds (aparte bandshirts en ruime keuze metalcd's) - Bussum : Music 4 U, zit aan de Havenstraat. Redelijk wat mooi 2ehands spul - Hilversum : Het Oor (niet zo heel veel) Enschede: -Music Store/Sounds (www.musicstore.nl) -Plato (www.plato.nl -- Haverstraatpassage 45, 053-4316167) -Waaghals (Korte Haaksbergerstraat 26, 053-4342028) Haarlem: - plaatboef (veel 2e hands af en toe komt er iemand zijn metal verzameling hier naartoe brengen, maar ze hebben zowiezo "standaart" metal) - sounds (redelijke metal afdeling alleen duur) Hengelo: -Popeye (Drienerstraat 9, 074-2426212) Utrecht: - White Noise (alternative) - Plato (www.plato.nl) - Midtown (house/dance/etc) - Ear & Eye (klassiek) - Plaatboef (2e hands/nieuw - alle genres ongeveer) - Da Capo records (veel vinyl, veel rare punk enzo) Leiden: - Plato (zo heet die zaak in dat steegje namelijk indeed) - Plaatboef - Velvet (alle drie hebben ze een redelijke metal collectie. Alle drie vroeger wat meer dan tegenwoordig. Plato heeft wel heel veel brute doom en metal onder de stonerrock gestopt gek genoeg (alles van Southern Lord valt volgens hun onder stoner - zelfs Thorr's Hammer (US)) - laatste stukje van de metal bakken) ------------ België ------------ - Vosselear : LSP Company - Antwerpen : Fat Kat (vooral veel tweedehands) -Kortrijk : Music Mania -Kortrijk : The Fans -Brugge : Docter Vinyl - Gent : Mr Moonlight - Gent : Rataplan (ook 2nd hand) - Gent: Pyrrhus (hardcore store, met een goede metalcollectie) - Gent: Music Mania (duur, maar wel juweeltjes te krijgen) - Brussel: euhm, fuck naam vergeten |
|
Ik ben vandaag voor het eerst (shame on me) in de nieuwe MetalMania geweest (Nijverdal, ov), mooie winkel geworden zeg!! Erg veel apart spul en gewoon erg veel cd's, lp's en een behoorlijk aantal shirts.. Én een aardige eigenaar natuurlijk! Een aanrader voor iedereen hier denk ik www.metalmaniastore.nl ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Wat een meesterljke grap. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Damn, ik ben benieuwd of je in 't echt ook zo bent.. Dan ga ik morgenavond aan de andere kant van de zaal staan.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Hoe dan? Grappig? quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Nee, irritant en té zelfbewust quote: Ach goed joh, ik kreeg toch al geen bier van je ..."Hate can only create more hate"... |
|
Brussel: metrophone ( dicht bij de nieuwstraat en de beurs in een galerij, passage st. honoré als ik mij niet vergis) Niet zo veel keuze maar kom |
|
quote: nee hoor, ik geraak Fans elke keer binnen als ik er langskom. Heerschwinkel! Fat Kat Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
hoe komt ik van centraal(amsterdam) bij boudisque????? wie helpt ff op weg Expired,Erased and Forgotten |
|
quote:Vanaf het station rechtdoor, de brug over, stoplichten oversteken, nog verder rechtdoor en het eerste vage zijstraatje aan je rechterhand, inlopen, aan het einde van dat straatje zit hij op de hoek! [Dit bericht is gewijzigd door Pink Floyd op 01-04-2004 13:56] Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
De Haringpakkersteeg dus. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Weet er iemand btw nog goede winkels omgeving antwerpen, behalve eerder opgenoemde natuurlijk? Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Vroeger, toen alles nog goed was , kocht ik metal lp's altijd bij Haddock in Rotterdam. Op een gegeven moment was de zaak verdwenen. Laatst beweerde iemand dat Haddock tegenwoordig op een andere locatie in Rotterdam zit. Ik lees in dit topic ook niets terug over Haddock en ik kan op internet (Gouden Gids etc.) ook niets terugvinden over Haddock. Weet iemand wel hoe het zit? |
|
Er is nu ook een Boudisque in Utrecht! Nog niet zo'n groot metal-aanbod als in Amsterdam, maar 't wordt nog uitgebreid als ik 't goed begrepen heb. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Dat heb je goed begrepen. quote: |
|
quote: Oopsiedoopsie! *Praat in zichzelf; eerst topic doorlezen Immo!* ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: ook jaartje ouder inmiddels Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Die'mr moonlight' in Gent is echt een aanrader. Volgende keer dat ik die kant opkom neem ik zeker een gevulde portemonne mee Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
---------- Nederland ----------- - Apeldoorn - Freaks; aardige platen/cd zaak met niet superveel metal (maar geen voorspelbaar Free record shop metalaanbod) maar wel voor de all round muziekverzamelaer. - Groningen - Headline (heeft wel es wat 2e hands leuks staan) - Groningen: Platenworm - Groningen: Elpee (vooral voor Burzum, dat heeft platenworm niet) - Amsterdam: Boudisque - Amsterdam: Fame (meestal achterlijk duur) - Den Haag : Rocky Road - Den Haag : Platenboef (aardige metal collectie) - Den Haag : La La Land (was vroeger ook een platenboef, zit schuin tegenover Rocky Road) - Zaandam : Displeased (of is ie dicht?) - Nijverdal: Metalmania - Arnhem : Dollhouse... - Nijmegen : State Off Art Metal Store - Venlo : Sounds (alle genres, maar een zeer groot aanbod in metal, ook 2e hands) - Sittard : Music Machine - Leeuwarden : King Kong Records - Roermond : The Rock (bij den theo, grappige mens) - Rotterdam : Large ( www.large.nl )mailorder en winkel - Rotterdam : Black Widow - Rotterdam : Platenboef - Tilburg: Sounds (redelijke metal-afdeling) - Tilburg: Aad's platenzaak - Zwolle : Plato - Zwolle : Diskid - Den Bosch: House of Sounds (aparte bandshirts en ruime keuze metalcd's) - Bussum : Music 4 U, zit aan de Havenstraat. Redelijk wat mooi 2ehands spul - Hilversum : Het Oor (niet zo heel veel) Enschede: -Music Store/Sounds (www.musicstore.nl) -Plato (www.plato.nl -- Haverstraatpassage 45, 053-4316167) -Waaghals (Korte Haaksbergerstraat 26, 053-4342028) Haarlem: - plaatboef (veel 2e hands af en toe komt er iemand zijn metal verzameling hier naartoe brengen, maar ze hebben zowiezo "standaart" metal) - sounds (redelijke metal afdeling alleen duur) Hengelo: -Popeye (Drienerstraat 9, 074-2426212) Utrecht: - White Noise (alternative) - Plato (www.plato.nl) - Midtown (house/dance/etc) - Ear & Eye (klassiek) - Plaatboef (2e hands/nieuw - alle genres ongeveer) - Da Capo records (veel vinyl, veel rare punk enzo) Leiden: - Plato (zo heet die zaak in dat steegje namelijk indeed) - Plaatboef - Velvet (alle drie hebben ze een redelijke metal collectie. Alle drie vroeger wat meer dan tegenwoordig. Plato heeft wel heel veel brute doom en metal onder de stonerrock gestopt gek genoeg (alles van Southern Lord valt volgens hun onder stoner - zelfs Thorr's Hammer (US)) - laatste stukje van de metal bakken) ------------ België ------------ - Vosselear : LSP Company - Antwerpen : Fat Kat (vooral veel tweedehands) -Kortrijk : Music Mania -Kortrijk : The Fans -Brugge : Docter Vinyl - Gent : Mr Moonlight - Gent : Rataplan (ook 2nd hand) - Gent: Pyrrhus (hardcore store, met een goede metalcollectie) - Gent: Music Mania (duur, maar wel juweeltjes te krijgen) - Brussel: euhm, fuck naam vergeten The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
---------- Nederland ----------- -Amersfoort - De nootzaak; leuke zaak met best veel metal, en best veel lps van 1 euro per stuk en ze hebben er ook blues en jazz. - Apeldoorn - Freaks; aardige platen/cd zaak met niet superveel metal (maar geen voorspelbaar Free record shop metalaanbod) maar wel voor de all round muziekverzamelaer. - Groningen - Headline (heeft wel es wat 2e hands leuks staan) - Groningen: Platenworm - Groningen: Elpee (vooral voor Burzum, dat heeft platenworm niet) - Amsterdam: Boudisque - Amsterdam: Fame (meestal achterlijk duur) - Den Haag : Rocky Road - Den Haag : Platenboef (aardige metal collectie) - Den Haag : La La Land (was vroeger ook een platenboef, zit schuin tegenover Rocky Road) - Zaandam : Displeased (of is ie dicht?) - Nijverdal: Metalmania - Arnhem : Dollhouse... - Nijmegen : State Off Art Metal Store - Venlo : Sounds (alle genres, maar een zeer groot aanbod in metal, ook 2e hands) - Sittard : Music Machine - Leeuwarden : King Kong Records - Roermond : The Rock (bij den theo, grappige mens) - Rotterdam : Large ( www.large.nl )mailorder en winkel - Rotterdam : Black Widow - Rotterdam : Platenboef - Tilburg: Sounds (redelijke metal-afdeling) - Tilburg: Aad's platenzaak - Zwolle : Plato - Zwolle : Diskid - Den Bosch: House of Sounds (aparte bandshirts en ruime keuze metalcd's) - Bussum : Music 4 U, zit aan de Havenstraat. Redelijk wat mooi 2ehands spul - Hilversum : Het Oor (niet zo heel veel) Enschede: -Music Store/Sounds (www.musicstore.nl) -Plato (www.plato.nl -- Haverstraatpassage 45, 053-4316167) -Waaghals (Korte Haaksbergerstraat 26, 053-4342028) Haarlem: - plaatboef (veel 2e hands af en toe komt er iemand zijn metal verzameling hier naartoe brengen, maar ze hebben zowiezo "standaart" metal) - sounds (redelijke metal afdeling alleen duur) Hengelo: -Popeye (Drienerstraat 9, 074-2426212) Utrecht: - White Noise (alternative) - Plato (www.plato.nl) - Midtown (house/dance/etc) - Ear & Eye (klassiek) - Plaatboef (2e hands/nieuw - alle genres ongeveer) - Da Capo records (veel vinyl, veel rare punk enzo) Leiden: - Plato (zo heet die zaak in dat steegje namelijk indeed) - Plaatboef - Velvet (alle drie hebben ze een redelijke metal collectie. Alle drie vroeger wat meer dan tegenwoordig. Plato heeft wel heel veel brute doom en metal onder de stonerrock gestopt gek genoeg (alles van Southern Lord valt volgens hun onder stoner - zelfs Thorr's Hammer (US)) - laatste stukje van de metal bakken) ------------ België ------------ - Vosselear : LSP Company - Antwerpen : Fat Kat (vooral veel tweedehands) -Kortrijk : Music Mania -Kortrijk : The Fans -Brugge : Docter Vinyl - Gent : Mr Moonlight - Gent : Rataplan (ook 2nd hand) - Gent: Pyrrhus (hardcore store, met een goede metalcollectie) - Gent: Music Mania (duur, maar wel juweeltjes te krijgen) - Brussel: euhm, fuck naam vergeten |
|
Hoe is Sounds in Rotterdam? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: In eindhoven zit nou bijna tegenover het station n kleding winkel.. je kunt er terecht voor legerbroeken, kisten, enz enz.. en natuurlijk bandshirts.. t aanbod is nog niet zo groot..(voornamlijk nu-metal enz.. ) maar we zijn er mee bezig.. -edit- er is n grote zooi aan metalshirts besteld.. oa Morbid Angel, Exhumed, Houwitser, Bathory, enz.. vooral black & death dus quote: Ook bij Velvet in Breda hebben ze net als de Sounds wel n redelijke metalafdeling.. En Cupido n mega klein winkeltje heeft ook wel wat bandshirtjes.. [Dit bericht is gewijzigd door Filthgrinderr op 25-05-2004 11:55] |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |